27.02.24, 14:49

EssenceMediacom zwycięzcą przetargu Play. Strony współpracują od 2010 roku

Logo EssenceMediacom, fot.: materiały prasowe

EssenceMediacom (GroupM) zostało zwycięzcą przetargu na kompleksową obsługę mediową firmy Play – wiodącego dostawcy usług mobilnych, Internetu stacjonarnego i telewizji cyfrowej.

Klient zdecydował się przedłużyć współpracę z agencją, z którą nieprzerwanie pracuje aż od 2010 r. Jak informują strony postępowania, o wyborze EssenceMediacom w postępowaniu przetargowym zadecydowała najlepsza kompleksowa oferta najtrafniej odpowiadająca aktualnym potrzebom operatora.

Jesteśmy dumni z naszej wieloletniej współpracy z klientem i tego, że od lat spełniamy jego oczekiwania w każdym obszarze: strategii, analityki, innowacji i jakości obsługi. W tym czasie marka Play przeszła drogę od challengera do lidera rynku, co wymagało od nas dopasowania naszych rozwiązań do jego aktualnych oczekiwań. Jest to możliwe dzięki dogłębnemu zrozumieniu biznesu klienta oraz kompleksowej ofercie naszej agencji oraz wyspecjalizowanych komórek mSpark, Nexus, Creative Future. Klient od lat korzysta z szerokiego wachlarza naszych usług - od zaawansowanej analityki po nowatorskie produkty z obszaru digital, data i technologii. Nasza współpraca wychodzi daleko poza obszar planowania i zakupu mediów - tworzymy dla Play cały omnichannelowy ekosystem komunikacyjny i mierzymy wpływ każdego elementu na sprzedaż. Cieszymy się, że przed nami wciąż wiele kolejnych wspólnych przełomowych projektów” – mówi Joanna Okła, CEO EssenceMediacom.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).