07.03.24, 08:30
Jeż je zawsze! i wszędzie. Wiosenna loteria marki Jeżyki
4 marca br. rozpoczęła się loteria konsumencka "Jeż je zawsze! i wszędzie" zorganizowana przez markę Jeżyki, należącą do portfolio firmy Colian. W jej trakcie uczestnicy mają szansę zdobyć nagrody, w tym smartfony iPhone 15, a w finale samochód Fiat 500 Dolcevita. Akcja będzie szeroko promowana w telewizji, Internecie, na platformach VOD, za pośrednictwem influencerów oraz w punktach sprzedaży.
Loteria konsumencka „Jeż je zawsze! i wszędzie” rozpoczęła się 4 marca br., a zgłoszenia do niej będą przyjmowane do 28 kwietnia. Klient, który chce wziąć udział musi kupić przynajmniej jedno opakowanie ciastek Jeżyki i zarejestrować paragon na stronie aktywacji. Co tydzień na zwycięzców czekają smartfony iPhone 15, a w wielkim finale samochód Fiat 500 Dolcevita.
„Celem nowej aktywacji „Jeż je zawsze! i wszędzie” jest nie tylko promowanie pełnej gamy smaków ciastek Jeżyki o wadze 140 g, ale również inspirowanie konsumentów do czynnego uczestniczenia w różnorodnych działaniach prowadzonych przez markę. Dlatego każdego, kto odwiedzi stronę akcji, zapraszamy do udziału w specjalnie przygotowanej grze online, w której do zdobycia są drobne nagrody, w tym między innymi kody do sklepu islodycze.pl o wartości 30 zł” - mówi Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.
Aktywacja będzie szeroko promowana w punktach sprzedaży, mediach społecznościowych, Internecie, VOD oraz telewizji. Za kreację i kompleksową organizację loterii odpowiada agencja Albedo Marketing. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze