12.03.24, 08:30

Kamil Gontarski i Karolina Michalcewicz w zespole agencji Ancymony

Kamil Gontarski i Karolina Michalcewicz w zespole agencji Ancymony, fot.: materiały prasowe

Do agencji Ancymony dołączyły dwie nowe osoby, które zasilą strukturę w obszarach marketing & business development oraz client service.

Kamil Gontarski, obejmując stanowisko marketing managera, wnosi ze sobą doświadczenie zdobyte przy budowie działów marketingu od podstaw oraz jako konsultant marketingu B2B. Przez ostatnie pięć lat współpracował z firmami takimi jak m.in. Grupa DENTONET, Unicard, SMEO, XO Media, HRP. Gontarski do tej pory związany był z GetSales jako marketing manager. Gontarski w Ancymonach zamierza połączyć kreatywność ze skutecznymi procesami marketingowymi. Głównym jego celem jest zaprojektowanie procesów, które zwiększą potencjał biznesowy, a także mocne wsparcie wszystkich business unitów agencji.

Kamil Gontarski zasilił zespół business development, zarządzany przez Fabiana Lica. Razem mają za zadanie nie tylko wzmocnienie obecnych działań marketingowych i komunikacji zewnętrznej agencji, ale także wprowadzenie nowych, innowacyjnych rozwiązań w tych obszarach.

Karolina Michalcewicz, senior account executive, przychodzi do agencji z doświadczeniem zdobytym w agencjach digitalowych i kreatywnych (tj. Harbingers, Brand so on czy Dziadek do Orzechów), a także bezpośrednio po stronie klienta. Przez ostatnie sześć lat prowadziła różnorodne projekty dla marek, m.in. Wawel, totalmoney.pl, Verbena oraz Góralki od IDC Polonia, PolCard from Fiserv, Euro Styl, Oshee, a także pracowała po stronie klienta przy marce Kucharek oraz markach eksportowych firmy Prymat. W ancymonach Michalcewicz ma koncentrować się na dobieraniu oraz testowaniu nowych rozwiązań dla partnerów. Karolina Michalcewicz dołączyła do business unitu Roksany Łaźni.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).