18.03.24, 11:51

Jest sprawa, nowa kawa! Kampania marki Eduscho

KV kampanii marki Eduscho, fot.: materiały prasowe

Ruszyła jedna z największych polskich kampanii marketingowych w historii Tchibo. Towarzyszy ona wprowadzeniu na rodzimy rynek marki Eduscho, która dołączyła do portfolio firmy. Kampania realizowana jest wielokanałowo i potrwa aż do końca roku. Jej hasło przewodnie brzmi: „Jest sprawa, nowa kawa!”.

Komunikacja reklamowa marki Eduscho została dopasowana do charakterystycznego designu samych produktów oraz ich walorów smakowych, a także lokalizacji poszczególnych nośników. Zarówno w przestrzeni miejskiej, telewizji czy online można znaleźć formaty z dwuznacznymi hasłami, jak: „Moc, na której zajedziesz najdalej”, „Nowa mała czarna, a już klasyk”, „Tak ekspresowa, że odjazd”, „Z pozoru delikatna, a mocna w gębie”, „Tak mocna, że sama się budzi o poranku”, „Z tradycją się nie dyskutuje”, „Na tej linii zajedziesz daleko” czy „Złoto w zasięgu ręki”.

Działania komunikacyjne są realizowane w mediach tradycyjnych, tj. w TV, gdzie emitowane są 15 sekundowe spoty, oraz w prasie. Eduscho zagości także na nośnikach outdoor, m.in. bilboardach położonych w kluczowych lokalizacjach w całej Polsce: w sąsiedztwie stacji benzynowych i galerii handlowych oraz na przystankach tramwajowych i autobusowych. Dodatkowo, w największych skupiskach biurowych w Warszawie w wybranych terminach pojawią się Eduscho Coffee Trucki w których będzie serwowana kawa.

Zaplanowano także szereg aktywności online – emisję spotów reklamowych w serwisach VoD czy Youtube, działania display oraz szeroką kampanię w mediach społecznościowych, tj. Facebook, Instagram czy TikTok. Promocja będzie realizowana również poprzez współpracę z influencerami. W pierwszym etapie kampanii m.in. Natalia Broszkiewicz (@mamokochamcie), Kaja Soboń (@kajasnb), Ania Wiatrowska (@aniaplakapl) czy Mateusz Jarząbek (@bulsjarz) na swoich kanałach pokażą stworzone specjalnie dla marki nośniki zewnętrzne, które w rzeczywistości nie istnieją. Fake OOH to nadal nowatorskie dla Polski narzędzie marketingowe, w którym wykorzystywane są wysokiej jakości obrazy generowane komputerowo. Dzięki nim Eduscho zagości w polskich miastach – tam, gdzie nikt się kawy nie spodziewa.

Autorem spotu reklamowego jest niemiecka agencja marketingowa UBERGROUND. Adaptację spotu oraz kreacje do działań na rodzimy rynku przygotowała zaś Agencja DDB. Za aktywności w mediach społecznościowych odpowiada Golden Submarine, zaś działania z zakresu public relations są realizowane przez 24/7Communication. Zakup mediów należy do kompetencji OMD.

Czym zajmuje się marka Eduscho?

Eduscho to marka, która powstała w 1924 r. w niemieckiej Bremie. Wówczas kupiec Eduard Schopf założył małą palarnię kawy, kładąc tym samym podwaliny pod firmę Eduscho. Obecnie w portfolio marki znajdują się kawy ziarniste, mielone oraz rozpuszczalne o rożnym smaku i intensywności. Marka Eduscho należy do Tchibo Warszawa - spółki zależnej Tchibo GmbH.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).