28.04.24, 12:00

Bricomarché pomaga Bartosza Ostałowskiego w remoncie starej stolarni

Bricomarché sponsorem Bartosza Ostałowskiego, fot.: materiały prasowe

Bricomarché rozpoczęło współpracę z Bartoszem Ostałowskim, jedynym na świecie profesjonalnym kierowcą sportowym prowadzącym samochód wyłącznie stopami. Marka pomaga Bartoszowi w remoncie starej stolarni, która będzie siedzibą jego zespołu.

Bartosz Ostałowski od dziecka pasjonował się sportem motorowym. Mimo tragicznego wypadku, w którym stracił obie ręce znalazł motywację do kontynuowania pasji, a dziś jest utytułowanym sportowcem. W 2022 r. ustanowił Rekord Guinnessa w najszybszym drifcie w samochodzie prowadzonym stopą z wynikiem 231,66 km/h. Z sukcesami rywalizuje na równych zasadach ze sprawnymi kierowcami w Driftingowych Mistrzostwach Polski oraz ligach europejskich. 

Postawa sportowca zainspirowała też Bricomarché, sieć supermarketów typu DIY z ponad 200 placówkami w Polsce. Sieć Bricomarché zdecydowała się zaangażować w najnowszy projekt Bartosza Ostałowskiego – remont starej stolarni, która stanie się oficjalną siedzibą całego zespołu kierowcy, jak i profesjonalnego warsztatu do przygotowywania samochodów do motosportu. Bricomarché przekazało ekipie remontowej wszelkie potrzebne materiały budowlane i wykończeniowe z dostawą na miejsce, by maksymalnie przyspieszyć cały proces.

Ekipa Bartosza Ostałowskiego przygotowuje serię filmów prezentującą metamorfozę całego obiektu. Pierwsze relacje można zobaczyć w mediach społecznościowych sportowca oraz na kanale YouTube. Bricomarché, jako oficjalny partner także dzieli się na bieżąco postępami prac remontowych i wykończeniowych na swoich mediach społecznościowych. 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).