26.05.24, 09:00
Raper White 2115 ambasadorem marki Sony w kategorii audio
Agencja Walk Creative po wygranym przetargu wsparła Sony Europe B.V. Oddział w Polsce przy wprowadzeniu nowych produktów na polski rynek. Raper White 2115 został ambasadorem marki Sony w kategorii audio.
W ramach kampanii wprowadzającej produkty na polski rynek pierwszym polskim ambasadorem marki Sony w kategorii audio został raper White 2115. Walk Creative odpowiadał za przygotowanie pięciu spotów promujących produkty z nowej serii ULT POWER SOUND z udziałem artysty promujących nowe urządzenia. Cztery z filmów przedstawiają najważniejsze cechy nowych słuchawek i głośników, a piąty prezentuje zbiorczo całą serię.
„Od początku wiedzieliśmy, że powinna to być wyjątkowa produkcja. Tak oto powstały cztery różne środowiska wirtualne, stworzone przy współpracy z utalentowanym reżyserem z młodego pokolenia Igorem Ignacym Leśniewskim. Odbiorcy mogą oglądać kadry od szczytu budynku po powierzchnię rodem z Marsa lub brutalistyczne betonowe podziemie. W ramach produkcji filmowej zrealizowaliśmy także sesję zdjęciową z naszym głównym bohaterem. Autorem zdjęć jest uznany fotograf Kamil Kotarba” - mówi Bartek Jaroszewski, Creative Director w Walk Creative.
W projekcie udział brali także: dom produkcyjny Truskavka i Abbys Digital. Kampania mediowa wystartowała 10 maja br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze