23.05.24, 08:30

Ooo. Wiosenna kampania Orange dla Firm

Logo Orange, fot.: materiały prasowe

Trwa wiosenna kampania Orange dla Firm, którą przygotowała agencja Havas Creative Network. Produkcja powstała w ramach nowej globalnej strategii „Orange tu jest”, otwierając nowy rozdział formatów komunikacyjnych Marki.

Nową komunikację marki ma charakteryzować autentyczność, dynamika i bliskość z konsumentami. W wiosennej kampanii, skierowanej do małych i średnich przedsiębiorstw marka stara się być jak najbliżej swoich klientów i towarzyszyć im w codziennej drodze do rozwoju swojej firmy. Marka w wiosennej kampanii największy nacisk kładzie na oferty FTTH. Zachęceniem do skorzystania z oferty Orange jest reakcja bohaterów, która jest wspólnym mianownikiem każdej odsłony reklamy, czyli mocno wypowiedziane „O”..

Wykorzystanie „O” w komunikacji miało być lekkim, ekspresyjnym i bardzo charakterystycznym dla marki dodatkiem, który wyróżni naszą komunikację. „O” w zależności od sytuacji niesie za sobą inny ładunek i wyraża, inne emocje: od ekscytacji po zdziwienie np.: jak łatwe i szybkie może być korzystanie z technologii. W oczywisty sposób nawiązuje też do nazwy Orange, na czym nam zależało” – mówi Rafał Ryś, Creative Director Havas Warsaw.

Orange jest marką innowacyjną, której kompetencje wychodzą znacznie poza obszary standardowego telekomu, oprócz core’u biznesu oferujemy rozwiązania m.in. z zakresu ICT, wspierając firmy w codziennym prowadzeniu ich biznesu. W obecnej kampanii, w ramach usługi światłowodu, klient otrzymuje pakiet bezpieczeństwa. CyberTarcza chroni go w sieci i zapewnia cyberbezpieczeństwo, a Wsparcie IT pozytywnie wpływa na ciągłość pracy, dzięki pomocy ekspertów Orange przy problemach ze sprzętem i oprogramowaniem” – mówi Szymon Biela, Dyrektor Komunikacji Marketingowej Orange.

Celem, który przyświecał twórcom kampanii było nie tylko poinformowanie o nowej ofercie, ale przede wszystkim wzmocnienie rolki marki Orange jako firmy przyjaznej, pomagającej swoim klientom oraz otwartej na nowości, które jest w stanie wdrażać.

Havas Creative odpowiada za strategię, kreację oraz nadzór nad produkcją 30’’, 15’’ i wsparcie 15’’ spotu Loteryjnego, BTL, Digital. Value Media realizowała zakup mediów, za produkcję odpowiadała Papaya Films, za postprodukcję Badi Badi,
a realizację dźwięku Lunapark.

Komentarze

Powiązane

19.06.24, 10:53
| reklama & PR » informacje
Rodzinny fun z Capri-Sun! Konkurs marki Capri-Sun w sieci Dino
Na początku czerwca br., marka Capri-Sun uruchomiła konkurs w marketach Dino pod hasłem „Rodzinny fun z Capri-Sun!”. Do wygrania jest 240 nagród.
19.06.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Vison Express wybiera MullenLowe Warsaw
Agencja MullenLowe Warsaw wygrała konkurs Vision Express na obsługę działań prowadzonych w mediach spoleczniościowych (Facebook).
19.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
GroupM: globalna wartość rynku reklamowego w 2024 r. przekroczy bilion dolarów
GroupM podnosi prognozy wzrostu globalnego rynku reklamowego w 2024 r. do 7,8 proc., w Polsce wzrost powyżej globalnego.
18.06.24, 10:07
| reklama & PR » ludzie
Zmiany w AMS. Grażyna Gołębiowska wchodzi do zarządu
1 lipca br. do zarządu AMS dołączy Grażyna Gołębiowska, menadżerka firmy, która będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, sprzedaży i badań. Małgorzata Augustyniak, dotychczasowa wiceprezeska, pozostaje w strukturach Grupy na stanowisku doradczyni zarządu ds. CSR.
17.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Kampania mPay z Jakubem Błaszczykowskim w decydującej fazie. Plakaty OOH w dużych miastach
Ruszył kolejny etap kampanii wizerunkowej polskiej aplikacji finansowej mPay ”Płatności Fair-Play” z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej. Od początku czerwca w największych polskich miastach pojawiły się plakaty OOH z wizerunkiem byłego kapitana reprezentacji Polski, a obecnie ambasadora mPay.
17.06.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Rebel Media wygrywa w przetargu grupy spółek Danone
W wyniku przetargu spółek Danone, agencja mediowa Rebel Media zajmie się takimi działaniami w TV, jak: lokowanie produktu czy produkcje dedykowanego contentu dla marek grupy spółek Danone.
17.06.24, 14:24
| reklama & PR » ludzie
Daria Soroka dołączyła do first aid communication team
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka i objęła stanowisko senior communication managera. W ostatnich latach rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej.
17.06.24, 09:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Szybka piłka w Radiu Zet. Piłkarska kampania promująca Moonsy
Konkurs "Szybka piłka" na antenie Radia ZET oraz szerokie działania w prasie i Internecie na czele ze stronami sportowymi Onet.pl czy drukowaną wersją Przeglądu Sportowego – tak w czasie Euro 2024 promować będą się Moonsy – proteinowe chipsy z soczewicy.
17.06.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Unilever w przetargu wybiera 38 Content Communication
Do grona klientów 38 Content Communication, dołączył Unilever – jeden z największych światowych graczy rynku FMCG. Agencja została wybrana w drodze przetargu i będzie odpowiedzialna za komunikację korporacyjną, przygotowanie i wdrożenie strategii PR, a także pozycjonowanie ekspertów w mediach.
17.06.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Platforma inwestycyjna BeGlobal klientem iProspect
Agencja iProspect (dentsu Polska) została wybrana do obsługi mediowej platformy inwestycyjnej BeGlobal. Działania agencji obejmą przygotowanie i egzekucję kampanii performance oraz afiliację. Współpraca ma charakter długofalowy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.