31.05.24, 12:00

Tomasz Trzósło i Maciej Antczak dyrektorami w Bluerank i Full Stack Experts

Tomasz Trzósło i Maciej Antczak, fot.: materiały prasowe

Bluerank, łódzka agencja digital marketingu, awansowała dwóch liderów w swojej organizacji. Tomasz Trzósło oraz Maciej Antczak awansowali na stanowiska, kolejno: Marketing Analytics Director oraz Business Development Director. Obaj pełnią analogiczne role w siostrzanej spółce technologicznej Full Stack Experts.

Doświadczenie, wizja oraz zaangażowanie Maćka i Tomka są nieocenione dla naszej agencji. Rozbudowa działu analityki internetowej jest jednym z kluczowych kierunków rozwoju agencji, a działania sprzedażowe i marketingowe nie mogą być skuteczne bez właściwego lidera, który spaja to w całość. Jestem przekonany, że ich przywództwo przyniesie nam kolejne sukcesy i umocni pozycję Bluerank na rynku” – powiedział Jarosław Miszczak, CEO Bluerank.

Maciej Antczak związany jest z Bluerank od 11 lat. Jest odpowiedzialny za realizację celów new business oraz jest kreatorem strategii sprzedaży i marketingu. Przez ponad dekadę odpowiadał osobiście za pozyskiwanie kluczowych klientów agencji, a w ostatnich latach także za budowę zespołu Business Development. Jego ośmioosobowy zespół realizuje komunikację marketingową oraz sprzedaż w obszarze usług agencyjnych, consultingu i martech’u.

Tomasz Trzósło dołączył do Bluerank niespełna dwa lata temu, tworząc z dwuosobowego działu zespół, który jeszcze w tym roku będzie się składał z ponad 10 osób o zróżnicowanych kompetencjach. Zbudował strategię rozwoju działu Marketing Analytics, aktywnie promuje analitykę internetową poprzez liczne wystąpienia i publikacje.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).