07.06.24, 20:54

Nowy etap kampanii Jeż, które chcesz! Konkurs konsumencki marki Jeżyki

Zapowiedź konkursu marki Jeżyki, fot.: materiały prasowe

Ruszyła kolejna odsłona kampanii „Jeż, które chcesz”, promująca ciastka Jeżyki. Jednym z jej elementów jest konkurs konsumencki z nagrodami, przygotowany wspólnie z portalem Food News Polska.

Marka Jeżyki w kolejnym etapie kampanii pod hasłem „Jeż, które chcesz”, promuje osiem smaków ciastek za pomocą konkursu organizowanym z portalem Food News Polska. Aby wziąć udział w akcji, trzeba pod postem konkursowym zamieszczonym na profilach marek – odpowiedzieć na pytanie: "który smak ciastek Jeżyki skradł Twoje serce i dlaczego? ". Najbardziej kreatywne komentarze zostaną nagrodzone zestawamiciastek i zaprojektowanymi specjalnie dla marki puzzlami. Konkurs potrwa do 6 czerwca br.

"Po dwóch aktywacjach w pierwszym i drugim kwartale bieżącego roku, marka Jeżyki ponownie zaprasza konsumentów do zabawy oraz poznania wszystkich smaków, najbardziej najeżonych bakaliami ciastek w Polsce. Tym razem działania obejmują konkurs konsumencki oraz współpracę z wybranymi mediami i popularnymi influencerami, np. Julią Żugaj, Gabrielą Orzechowską oraz Natalią Sisik" - mówi Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

Kampania jest szeroko promowana w Internecie, mediach społecznościowych oraz za pomocą materiałów POS ustawionych w punktach sprzedaży.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).