05.06.24, 06:30

Zbigniew Boniek promuje platformę Pilot WP

Zbigniew Boniek, fot.: materiały prasowe

3 czerwca br. ruszyła nowa współpraca wizerunkowa platformy Pilot WP. Usługę promuje Zbigniew Boniek, który wystąpi w kampanii i materiałach promocyjnych skierowanych do miłośników sportu.

Jak informuje platforma Pilot WP, wybór Zbigniewa Bońka nie jest przypadkowy. Pilot WP ma być miejscem dla wszystkich fanów sportu, zarówno młodszych, jak i starszych, dlatego rozpoznawalny przez wszystkie pokolenia Zbigniew Boniek, autorytet i synonim sukcesu sportowego, idealnie wpisał się w jego wizerunek.

Zbigniew Boniek to człowiek wyrazisty i działający na własnych zasadach, dokładnie tak, jak Pilot WP, w którym użytkownicy sami wybierają dogodne pakiety według własnych potrzeb. Jesteśmy przekonani, że ikona piłki nożnej, jaką jest Zbigniew Boniek, pomoże nam uwypuklić atuty platformy i przyciągnąć do nas kolejnych, zadowolonych użytkowników, zgodnie z naszym hasłem: „Pilot WP, kto ma, ten rządzi” – mówi Piotr Stanoch, Director of Subscriptions Marketing & Growth w Audiotece Group.

Za realizację materiałów reklamowych do najnowszej kampanii Pilota WP odpowiada Paulina Skóra - Head of Design w Audiotece Group wraz z zespołem: Luizą Wójcik, Mileną Madziar oraz Maciejem Małkiewiczem. Spoty powstały we współpracy z agencją kreatywną Mind Productions zajmującą się produkcją wideo, fotografią i tworzeniem treści reklamowych, z której przy projekcie pracowali: reżyser - Dawid Ziemba oraz producenci - Artur Strączek i Kuba Kapała. We współpracę zaangażowana była również agencja marketingu Arskom.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).