18.08.24, 23:00

Olga Gralińska w zespole Stor9

Olga Gralińska, fot.: materiały prasowe

W czerwcu br. do zespołu Stor9 dołączyła Olga Gralińska, obejmując stanowisko Head of Influencer Marketing. W nowej roli Gralińska będzie koordynować działania agencji związane ze współpracą z twórcami oraz prowadzić zespół specjalistów influencer marketingu w Stor9.

W Stor9 Gralińska odpowiada za tworzenie oraz koordynowanie kompleksowych projektów współpracy i kampanii z influencerami. Do jej obowiązków należy także dbanie o najwyższą jakość projektów z zakresu influencer marketingu oraz utrzymywanie doskonałych relacji z kluczowymi klientami. Olga będzie również wspierać zespół w kontaktach z przedstawicielami marek i influencerami.

 "Wkraczamy w kolejny etap rozwoju naszego działu influencer marketingu. Obecność Olgi nie jest przypadkowa – jest wybitną specjalistką w tej dziedzinie z ogromnym doświadczeniem współpracy zarówno z największymi nazwiskami, jak i mniejszymi influencerami. Wierzymy, że w oparciu o jej wiedzę i umiejętności nasze usługi i serwis wzniosą się na jeszcze wyższy poziom" – mówi Marek Myślicki, Chief Growth Officer w Stor9.

Przez blisko 11 lat Olga Gralińska była odpowiedzialna za działania z obszaru digital marketingu marki Play, gdzie wprowadziła i rozwijała jedną z największych platform influencerskich na rynku – TeamPlay, oraz współkoordynowała długofalowe współprace z ponad 50 twórcami. Działa także pod szyldem „Speak Your Brand”, w ramach którego dzieli się wiedzą z zakresu komunikacji i budowania marki online, prowadząc consulting dla NGO-sów, fundacji i startupów, gdzie na kierunku School of Ideas prowadzi zajęcia z kreowania i komunikowania marek. Swoją wiedzą dzieli się również podczas konferencji, webinarów, podcastów i w branżowych publikacjach.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).