Logo Mistrzostw Świata pod ochroną

Za bezprawne wykorzystywanie znaku MŚ grożą procesy i wysokie kary pieniężne.
Rozpoczynające się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w Niemczech w czerwcu bieżącego roku, to nie tylko wielkie wydarzenie sportowe, ale również ogromny biznes marketingowo-reklamowy, związany ze sprzedażą praw do transmisji meczów, koszulek i innych drobiazgów z okazji imprezy.

Tym samym FIFA wynajęła na całym świecie kancelarie prawne, które maja trzymać piecze i ścigać nieuczciwe firmy, które posługują się logo Mundialu 2006.
Za bezprawne wykorzystywanie znaku grożą procesy i wysokie kary pieniężne.

Firmy, które są zainteresowane używaniem tych znaków, na swoich produktach muszą uzyskać od FIFA specjalną licencję, za którą muszą zapłacić, jego koszt zależy m.in. od zakresu stosowania znaku. Może jednak przekraczać nawet 100 tys. euro. Ze znaków mistrzostw swobodnie mogą korzystać jedynie oficjalni sponsorzy, którzy zawarli z FIFA umowy ramowe.

Komentarze

Powiązane

29.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
OAN finalizuje trasformację swojego modelu biznesowego. Teraz stawia na sprzedaż gaming data
Spółka Online Advertising Network (OAN) zakończyła transformację swojego dotychczasowego modelu biznesowego. Rozwijająca swoją ofertę OAN skoncentruje się na sprzedaży gaming data, czyli danych dotyczących graczy z całego świata.
29.03.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Wojnicka awansuje w Great Minds
Na początku marca br., Aleksandra Wojnicka awansowała na stanowisko Digital Director w ramach Grupy Garden of Words, Agencji oferującej usługi z zakresu 360°.
28.03.23, 20:12
| reklama & PR » informacje
CUPRA rozpoczęła współpracę z Rosalíą, gwiazdą muzyki latynoskiej
Marka CUPRA rozpoczęła współpracę z hiszpańską piosenkarką, autorką tekstów i producentką. W jej ramach npowstała kampania, która ma podkreślać, czym jest CUPRA od A do Z. Do działań wykorzystano nową wersję utworu „Abcdefg”.
28.03.23, 18:07
| reklama & PR » informacje
Jesteśmy na TY. Piotr Fronczewski i Marcin Dorociński w miniserialu marki Tyskie
Marka Tyskie rozpoczęła publikację miniserialu z udziałem Piotra Fronczewskiego i Marcina Dorocińskiego w reżyserii TadeuszaŚliwy. Projekt jest nową odsłoną platformy komunikacyjnej marki Tyskie – „Jesteśmy na TY”.
28.03.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Polski Strix przyjmuje do grupy niemiecki Webweit
Polska agencja e-commerce Strix poinformowała o przyjęciu do grupy niemieckiej agencji Webweit. Strix będzie miał teraz oddziały w Polsce, Holandii (Utrecht) i Niemczech (Frankfurt n. Menem). 
28.03.23, 11:49
| reklama & PR » informacje
Dentsu Creative kreatywnie dla mBanku
Dentsu Creative (wcześniej Isobar) rozpoczyna współpracę kreatywną z mBankiem.
28.03.23, 09:31
| reklama & PR » informacje
Marka YORK wybiera w przetargu agencję Chapter1
Agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 wygrała przetarg na obsługę na polskim rynku kampanii launchowej domowych pomp ciepła marki YORK, należącej do amerykańskiego koncernu Johnson Controls.
27.03.23, 20:31
| reklama & PR » informacje
Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową
1 marca br., marka Avon ruszyła z kampanią 360° najnowszej szminki Hydramatic.  Ambasadorką kampanii jest brytyjska beatboxerka Hamzaa, która ma ucieleśniać nowe pozycjonowanie i hasło marki - "Masz w sobie siłę! ".
27.03.23, 17:41
| reklama & PR » informacje
Euvic Performance opracowała nowy serwis dla GRUPY CSV
Euvic Digtal (Grupa Euvic Performance) została wybrana przez Grupę CSV, działającą na rynku lakierniczym w zakresie dostarczania produktów, usług i szkoleń. Agencja odpowiedzialna była za kompleksowe opracowanie i wdrożenie nowego serwisu csv.pl.
27.03.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Better. gaming agency pracuje dla Samsung Memory
Better. gaming agency poprowadzi kampanie dla Samsung Memory w Europie Środkowo-Wschodniej. Agencja zajmie się komunikacją i marketingiem dysków, kart pamięci i pendrive’ów w Rumunii, Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Słowenii.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.