19.06.24, 08:30
Vison Express wybiera MullenLowe Warsaw
Agencja MullenLowe Warsaw wygrała konkurs Vision Express na obsługę działań prowadzonych w mediach spoleczniościowych (Facebook).
Marka Vision Express działająca w branży optycznej wybrała MullenLowe Warsaw, ponieważ - jak tłumaczy firma - zaproponowana przez agencję strategia jest równie klarowna i kompleksowa jak wizja, którą oferuje marka.
Strategia komunikacji przygotowana przez agencję, opiera się na dwóch kluczowych filarach: produktowo-ofertowych, a także aktywacyjno-wizerunkowych, inspirowanych doświadczeniami klientów Vision Express. Takie holistyczne podejście ma pozwolić podkreślić profesjonalizm i autentyczność marki jako autorytet w dziedzinie optyki i opieki nad wzrokiem.
W centrum komunikacji ma znaleźć się użytkownik z prawdziwymi historiami i potrzebami, który może liczyć na profesjonalną pomoc marki, m.in. na profilu marki na platformie Facebook lub bezpośrednio przez Messenger. Celem komunikacji jest podkreślenie najważniejszych wartości marki, wspierających promocję poszczególnych produktów i budowanie relacji z konsumentami.
Częścią strategii dla Vision Express jest synergia współpracy agencji MullenLowe Warsaw wraz z domem mediowym MediaHub (MullenLowe Group). Zespoły agencji ściśle współpracują, aby zapewnić spójne i skuteczne kampanie marketingowe.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze