28.06.24, 14:40
Anna Bielecka-Bochenko Dyrektorką Marketingu w Kraft Heinz Polska
Firma branży FMCG, Kraft Heinz Polska, ogłosiła awans Anny Bieleckiej-Bochenko na stanowisko Head of Marketing. W swojej nowej roli Bielecka-Bochenko będzie odpowiedzialna za kierowanie i rozwijanie strategii marketingowych dla marek Heinz oraz Pudliszki.
Anna Bielecka-Bochenko dołączyła do Kraft Heinz w 2023 r. jako Head of Category. Przez ostatni rok była odpowiedzialna za zarządzanie kategoriami całego portfolio firmy. Jej doświadczenie w Kraft Heinz obejmuje również obszar Media & Digital oraz zarządzanie wewnętrzną agencją digitalową The Kitchen.
W nowej roli Bielecka-Bochenko będzie nadzorować całość działań marketingowych firmy, w tym reklamę, promocję i badania rynku, a także będzie odpowiedzialna za rozwijanie nowych strategii, mających na celu dalsze wzmocnienie pozycji Kraft Heinz na polskim rynku. Jej priorytetem w najbliższym czasie będzie zintegrowanie procesów i działań zespołu marketingowego oraz kreowanie strategii komunikacji dla marek Heinz i Pudliszki.
“Moje najbliższe plany skupiają się na integracji zespołu marketingu i procesów, wdrażaniu innowacji i budowaniu strategicznych planów dla marek Pudliszki i Heinz. (...) Moją ambicją jest przełożenie tych strategii na działania, które nie tylko zachwycą konsumentów, ale także będą efektywne i szeroko omawiane w przestrzeni publicznej.(...)” – mówi Anna Bielecka-Bochenko.
Nowa szefowa marketingu Kraft Heinz Polska posiada ponad 16 lat doświadczenia w branży FMCG. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w Nestle, gdzie odpowiadała za jedną z największych regionalnych marek słodyczy. Następnie przez trzy lata pracowała w Pepsico. Kolejnym etapem jej kariery była praca w Kompanii Piwowarskie, gdzie tworzyła pozycjonowanie marki Tyskie, planowała strategiczne cykle komercyjne, tworzyła procesy i narzędzia dla działu sprzedaży oraz była odpowiedzialna za efektywne realizowanie planów marek w ramach zakupu mediów, projektowania opakowań i POSM.
Bielecka-Bochenko jest również aktywną członkinią Polskiej Organizacji Reklamodawców, gdzie działa w ramach grupy CMO.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze