09.07.24, 08:30

Stada klientem Labcon

Stada klientem Labcon, fot.: materiały prasowe

Agencja Labcon (Group One) rozpoczęła współpracę z niemieckim koncernem farmaceutycznym Stada.

Agencja będzie odpowiedzialna za działania z zakresu advocacy, takie jak koordynacja kampanii z udziałem Influencerów czy testowania konsumenckie (Rating & Reviews) dla marki. Działania prowadzone są w modelu House of Communication we współpracy z agencją mediową Mediaplus oraz spółką MarTech & e-commerce connected Salestube.

Agencja Labcon, świadcząca kompleksową obsługę projektów advocacy, rozpoczęła współpracę z niemieckim koncernem STADA. W portfolio klienta znajdują się m.in. takie marki jak: Orofar, Cholinex, Nizoral, Sinulan czy Permen. W ramach współpracy prowadzone będą działania, które mają pozwolić konsumentom poznać i zrozumieć markę oraz będą angażować ich do pozytywnej dyskusji o niej w internecie. Agencja odpowiada za kampanie w zakresie Influencer Marketingu oraz działania aktywizujące konsumentów i edukujące ich w tematyce zdrowego stylu życia.

Agencja Mediaplus została w grudniu 2023 r. ponownie wybrana do obsługi mediowej 360 marek z portfolio koncernu Stada. Budżet mediowy przejęła w drodze przetargu od OMD. Za realizację strategii z obszaru mediów digitalowych odpowiedzialna będzie spółka Salestube. Agencje będą działać w modelu House of Communication, łącząc szerokie kompetencje strategiczne, mediowe offline i online oraz analityczne pod jednym dachem Group One.

Komentarze

Powiązane

05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).
03.04.25, 17:42
| reklama & PR » informacje
Continental dołącza do grona klientów Walk PR
Na początku kwietnia br., do grona klientów Walk PR dołączył producent opon Continental.  
03.04.25, 13:55
| reklama & PR » informacje
Sven Hannawald ambasadorem marki BLITZbee
Sven Hannawald - skoczek narciarski, medalista olimpijski i triumfator Turnieju Czterech Skoczni, dołącza do BLITZbee - marki naturalnych napojów funkcjonalnych na bazie miodu i kofeiny w roli ambasadora. 
03.04.25, 12:30
| reklama & PR » informacje
Bank Pekao S.A. w przetargu wybiera UM
Agencja mediowa UM (IPG Mediabrands) wygrała przetarg na obsługę mediową Banku Pekao S.A.