21.07.24, 14:00
Dolina Dobra rozpoczęła kampanię „ŚniadaTAK”
Dolina Dobra ruszyła z akcją „ŚniadaTAK”. Kampania koncentruje się na sposobach przygotowywania śniadań.
Dolina Dobra jest producentem wyrobów mięsnych z Przechlewa. Firma rozpoczęła kampanię „ŚniadaTAK”, która skupia się na sposobach przygotowywania śniadań. Akcja towarzyszy wprowadzeniu do oferty Biedronki dwóch wariantów smakowych Kiełbasek Śniadaniowych od Doliny Dobra.
„W kampanii ŚniadaTAK postanowiliśmy odczarować wizerunek poranków i pokazać konsumentom, jak dobrze zacząć dzień. Core naszej idei stanowi zabawa słowem. Wykorzystujemy wszechobecne w porannych czynnościach ‚NIE’ i zastępujemy je optymistycznym ‚TAK’! Nasze pyszne Kiełbaski Śniadaniowe, które właśnie dołączyły do oferty sieci Biedronka, zamienią każde śniadaNIE w śniadaTAK” – tłumaczy Zbigniew Wysocki, Marketing Director w Goodvalley, producencie marki Dolina Dobra. „W ramach kampanii stawiamy po raz kolejny na dobrą widoczność w outdoorze, co będzie można zauważyć zarówno na przystankach autobusowych, bankomatach, jak i w formie reklamy wielkoformatowej. Koncept słowotwórstwa, który daje nam dużą dowolność, idealnie wpasowuje się również w przestrzeń internetową, dlatego do naszych działań angażujemy popularnych twórców specjalizujących się w tematyce gastronomicznej, lifestyle’owej, ale i zakupowej. Kampanię Doliny Dobra po raz kolejny charakteryzuje duża doza humoru i nieszablonowe podejście, do którego zdążyliśmy już przyzwyczaić konsumentów w naszych poprzednich kreacjach” - dodaje Wysocki.
W ramach akcji zaplanowano emisję spotu oraz działania OOH i influencer marketing. Za strategię, kreację oraz realizację spotu odpowiada agencja Freundschaft. Planowanie i zakup mediów powierzono MediaHub, a działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze