21.07.24, 14:00

Dolina Dobra rozpoczęła kampanię „ŚniadaTAK”

Dolina Dobra z kampanią „ŚniadaTAK”, fot.: materiały prasowe

Dolina Dobra ruszyła z akcją „ŚniadaTAK”. Kampania koncentruje się na sposobach przygotowywania śniadań.

Dolina Dobra jest producentem wyrobów mięsnych z Przechlewa. Firma rozpoczęła kampanię „ŚniadaTAK”, która skupia się na sposobach przygotowywania śniadań. Akcja towarzyszy wprowadzeniu do oferty Biedronki dwóch wariantów smakowych Kiełbasek Śniadaniowych od Doliny Dobra.

W kampanii ŚniadaTAK postanowiliśmy odczarować wizerunek poranków i pokazać konsumentom, jak dobrze zacząć dzień. Core naszej idei stanowi zabawa słowem. Wykorzystujemy wszechobecne w porannych czynnościach ‚NIE’ i zastępujemy je optymistycznym ‚TAK’! Nasze pyszne Kiełbaski Śniadaniowe, które właśnie dołączyły do oferty sieci Biedronka, zamienią każde śniadaNIE w śniadaTAK” – tłumaczy Zbigniew Wysocki, Marketing Director w Goodvalley, producencie marki Dolina Dobra. „W ramach kampanii stawiamy po raz kolejny na dobrą widoczność w outdoorze, co będzie można zauważyć zarówno na przystankach autobusowych, bankomatach, jak i w formie reklamy wielkoformatowej. Koncept słowotwórstwa, który daje nam dużą dowolność, idealnie wpasowuje się również w przestrzeń internetową, dlatego do naszych działań angażujemy popularnych twórców specjalizujących się w tematyce gastronomicznej, lifestyle’owej, ale i zakupowej. Kampanię Doliny Dobra po raz kolejny charakteryzuje duża doza humoru i nieszablonowe podejście, do którego zdążyliśmy już przyzwyczaić konsumentów w naszych poprzednich kreacjach” - dodaje Wysocki.

W ramach akcji zaplanowano emisję spotu oraz działania OOH i influencer marketing. Za strategię, kreację oraz realizację spotu odpowiada agencja Freundschaft. Planowanie i zakup mediów powierzono MediaHub, a działania PR prowadzone są przez agencję 24/7Communication.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.