20.07.24, 19:02
Marka Tygryski współpracuje z Grupą JuraPark w nowej akcji dla Lidla
Marka Tygryski stawia na multibranding. Producent chrupek kukurydzianych przygotował akcję dla sieci Lidl we współpracy z Grupą JuraPark.
Marka Tygryski, widząc potencjał w działaniach z zakresu cross marketingu, jest otwarta na współprace z partnerami, z którymi łączy ją ta sama grupa docelowa. Firma podjęła współpracę z Grupą JuraPark, by wspólnie przygotować akcję dla sieci Lidl.
Od lipca br. w sklepach Lidl Polska dostępne są chrupki Tygryski o smaku toffi i miód malina w nowych, większych opakowaniach XXL z podobizną Jurasia, Kraśki oraz Solusia. W dedykowanych opakowaniach znajdują się również kody rabatowe -15% na bilety do trzech JuraParków: w Bałtowie, Solcu Kujawskim i Krasiejowie.
Tygryski są najchętniej kupowaną marką producencką chrupek kukurydzianych bez glutenu i dodatku cukru, na podstawie danych z Panelu Gospodarstw Domowych GFK Polonia za rok 2023. Marka zdobyła nagrodę Influencer’s Top 2024 w kategorii zdrowych przekąsek.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze