25.07.24, 09:18

Sara James ambasadorką NEONAIL

Sara James ambasadorką NEONAIL, fot.: materiały prasowe

Sara James rozpoczęła współpracę z NEONAIL i została ambasadorką marki. Artystkę reprezentuje agencja Black Moon Creatives. 

Sara James dołączyła do grona ambasadorek NEONAIL i w ramach współpracy promuje 17 lakierów marki w mediach społecznościowych. Piosenkarkę reprezentuje agencja Black Moon Creatives.

Jako agencja Black Moon Creatives, z muzyką w naszym DNA, łącząca artystyczną kreację ze światem biznesu, jesteśmy podekscytowani współpracą Sary James z NEONAIL! Sara to prawdziwy głos swojego pokolenia, a jej osiągnięcia, pasja i zaangażowanie są totalną inspiracją, odbijającą się echem w sercach wszystkich kobiet bez względu na wiek czy pochodzenie. NEONAIL z Sarą – to idealne zestawienie - marka, która łączy innowację z pięknem i stawianiem na bycie sobą, doskonale współgra z jej artystycznym duchem” - podkreśla Sławomir Kochański, CEO agencji Black Moon Creatives.

NEONAIL, poprzez tę współpracę, kontynuuje swoją misję wspierania kobiet. Dotychczas firma prowadziła, m.in. sponsoring Plebiscytu Superbohaterka Wysokich Obcasów, projekt #byckobieta on Tour oraz bezpłatne warsztaty dla Fundacji Piękniejsze Życie. Jednym z celów marki jest selfpowerment — dawanie kobietom odwagi do ignorowania stereotypów oraz budowania własnej pewności siebie, poszukując indywidualnej drogi — zarówno w życiu, jak i w świecie urody.

Współpraca z Sarą napawa nas dumą — doceniamy jej osiągnięcia, a pasja i zaangażowanie, z jakimi oddaje się ona kolejnym projektom, to prawdziwa inspiracja nie tylko dla młodych, ale i dojrzałych kobiet. Determinacja Sary pokazuje, że marzenia są na wyciągnięcie ręki, jeśli tylko ma się odwagę w pełni wyrazić siebie. Właśnie w tym duchu chcemy w NEONAIL wspierać kobiety w dążeniu do własnych celów” – mówi Anna Uptas, Dyrektorka Marketingu NEONAIL.

Kim jest Sara James?

Sara James to polska piosenkarska, która w 2021 r. zwyciężyła w programie „The Voice Kids”, a następnie reprezentowała Polskę w Eurovision Junior 2021. W 2022 r. zdobyła złoty przycisk od Simona Cowella, stając się finalistką „America's Got Talent”. Dotychczas artystka współpracowała z wieloma zagranicznymi artystami, a obecnie pracuje nad debiutanckim albumem.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).