31.07.24, 07:30

TikTok partnerem Domu Polskiego podczas Igrzysk Olimpijskich

TikTok partnerem Domu Polskiego podczas Igrzysk Olimpijskich, fot.: materiały prasowe

TikTok został oficjalnym partnerem medialnym Domu Polskiego podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Platforma wspiera start i rozwój nowego kanału TeamPL. 

TikTok został oficjalnym partnerem medialnym Domu Polskiego, który będzie przestrzenią spotkań polskich olimpijczyków, przedstawicieli mediów i kibiców podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Dom Polski zlokalizowany jest w Lasku Bulońskim, niedaleko kortów im. Rolanda Garrosa, gdzie o medale olimpijskie będą walczyć m.in. Iga Świątek czy Magda Linette.

TikTok wspiera start i rozwój nowego profilu PKOl @teampl. Hasztag #TeamPL, pod którym, między innymi, będą zagregowane treści ponad 50 kont sportowców na TikToku, będzie też objęty szerokimi działaniami promocyjnymi w serwisie.

Użytkownicy aplikacji TikTok będą mogli obserwować Dom POLSKI od kulis oraz będą wspólnie z zaproszonymi twórcami świętować osiągnięcia polskich olimpijczyków. O zapewnienie ciekawych treści zadba 15 zasięgowych twórców TikToka z Polski i Rumunii (m.in., Natalia Sisik, Quesek, Maciej Kruk, Piotr "Grabo" Grabowski, Robert Tatoi czy Emil Rengle).

Pierwszy raz, od 100 lat startów polskich sportowców w igrzyskach olimpijskich, będziemy mieć Dom Polski. Zawsze brakowało takiego miejsca dla zawodników, w którym mogliby poczuć się wyjątkowo. Dom Polski to ogromne przedsięwzięcie dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego pod względem finansowym, ale i organizacyjnym. Chcemy aby nasi zawodnicy, ale także och rodziny mogły poczuć się tam wyjątkowo. Chcemy, żeby tam także znalazło się miejsce dla wszystkich naszych telewizji i innych przedstawicieli mediów. Ma być on ważny i wyjątkowy dla wszystkich Polaków. Cieszymy się dlatego na tegoroczną współpracę z TikTokiem, ponieważ odgrywa na świecie ważną rolę w promowaniu sportu i docieraniu nowych pokoleń fanów” – powiedział Radosław Piesiewicz, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

W Domu Polskim 29 lipca br. w godzinach od 14:00 do 15:45, zostanie zorganizowana debata ekspercka. Zaproszeni partnerzy, m.in. przedstawiciele PKOl, adidas, Polsatu oraz TikTokerzy i polscy sportowcy, będą rozmawiać o przenikaniu się świata sportu, nowych mediów i biznesu. Rozmowę będzie można obejrzeć na żywo na profilu TeamPL na TikToku.

TikTok wyzwala kreatywność i przynosi radość milionom ludzi na całym świecie. To idealna platforma do tworzenia, odkrywania i przeżywania emocjonujących treści sportowych ze spontanicznymi komentarzami fanów. TikTok jest też narzędziem, które pomaga sportowcom budować swój wizerunek i nawiązywać autentyczną relację z kibicami oraz ubiegać się o uwagę sponsorów. Właśnie o tej trójstronnej relacji sport, biznes i nowe media porozmawiamy na panelu 29 lipca w Domu Polskim. Jestem pewien, że zarówno uczestnicy, jak i widzowie, którzy będą oglądać to spotkanie przez TikToka, wyciągną z tej rozmowy wartościowe i inspirujące przemyślenia” – mówi Łukasz Dulniak, Head of Operations na środkową i wschodnią Europę w TikToku.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).