31.07.24, 07:30
TikTok partnerem Domu Polskiego podczas Igrzysk Olimpijskich
TikTok został oficjalnym partnerem medialnym Domu Polskiego podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Platforma wspiera start i rozwój nowego kanału TeamPL.
TikTok został oficjalnym partnerem medialnym Domu Polskiego, który będzie przestrzenią spotkań polskich olimpijczyków, przedstawicieli mediów i kibiców podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Dom Polski zlokalizowany jest w Lasku Bulońskim, niedaleko kortów im. Rolanda Garrosa, gdzie o medale olimpijskie będą walczyć m.in. Iga Świątek czy Magda Linette.
TikTok wspiera start i rozwój nowego profilu PKOl @teampl. Hasztag #TeamPL, pod którym, między innymi, będą zagregowane treści ponad 50 kont sportowców na TikToku, będzie też objęty szerokimi działaniami promocyjnymi w serwisie.
Użytkownicy aplikacji TikTok będą mogli obserwować Dom POLSKI od kulis oraz będą wspólnie z zaproszonymi twórcami świętować osiągnięcia polskich olimpijczyków. O zapewnienie ciekawych treści zadba 15 zasięgowych twórców TikToka z Polski i Rumunii (m.in., Natalia Sisik, Quesek, Maciej Kruk, Piotr "Grabo" Grabowski, Robert Tatoi czy Emil Rengle).
„Pierwszy raz, od 100 lat startów polskich sportowców w igrzyskach olimpijskich, będziemy mieć Dom Polski. Zawsze brakowało takiego miejsca dla zawodników, w którym mogliby poczuć się wyjątkowo. Dom Polski to ogromne przedsięwzięcie dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego pod względem finansowym, ale i organizacyjnym. Chcemy aby nasi zawodnicy, ale także och rodziny mogły poczuć się tam wyjątkowo. Chcemy, żeby tam także znalazło się miejsce dla wszystkich naszych telewizji i innych przedstawicieli mediów. Ma być on ważny i wyjątkowy dla wszystkich Polaków. Cieszymy się dlatego na tegoroczną współpracę z TikTokiem, ponieważ odgrywa na świecie ważną rolę w promowaniu sportu i docieraniu nowych pokoleń fanów” – powiedział Radosław Piesiewicz, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
W Domu Polskim 29 lipca br. w godzinach od 14:00 do 15:45, zostanie zorganizowana debata ekspercka. Zaproszeni partnerzy, m.in. przedstawiciele PKOl, adidas, Polsatu oraz TikTokerzy i polscy sportowcy, będą rozmawiać o przenikaniu się świata sportu, nowych mediów i biznesu. Rozmowę będzie można obejrzeć na żywo na profilu TeamPL na TikToku.
„TikTok wyzwala kreatywność i przynosi radość milionom ludzi na całym świecie. To idealna platforma do tworzenia, odkrywania i przeżywania emocjonujących treści sportowych ze spontanicznymi komentarzami fanów. TikTok jest też narzędziem, które pomaga sportowcom budować swój wizerunek i nawiązywać autentyczną relację z kibicami oraz ubiegać się o uwagę sponsorów. Właśnie o tej trójstronnej relacji sport, biznes i nowe media porozmawiamy na panelu 29 lipca w Domu Polskim. Jestem pewien, że zarówno uczestnicy, jak i widzowie, którzy będą oglądać to spotkanie przez TikToka, wyciągną z tej rozmowy wartościowe i inspirujące przemyślenia” – mówi Łukasz Dulniak, Head of Operations na środkową i wschodnią Europę w TikToku.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze