31.07.24, 07:30

TikTok partnerem Domu Polskiego podczas Igrzysk Olimpijskich

TikTok partnerem Domu Polskiego podczas Igrzysk Olimpijskich, fot.: materiały prasowe

TikTok został oficjalnym partnerem medialnym Domu Polskiego podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Platforma wspiera start i rozwój nowego kanału TeamPL. 

TikTok został oficjalnym partnerem medialnym Domu Polskiego, który będzie przestrzenią spotkań polskich olimpijczyków, przedstawicieli mediów i kibiców podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Dom Polski zlokalizowany jest w Lasku Bulońskim, niedaleko kortów im. Rolanda Garrosa, gdzie o medale olimpijskie będą walczyć m.in. Iga Świątek czy Magda Linette.

TikTok wspiera start i rozwój nowego profilu PKOl @teampl. Hasztag #TeamPL, pod którym, między innymi, będą zagregowane treści ponad 50 kont sportowców na TikToku, będzie też objęty szerokimi działaniami promocyjnymi w serwisie.

Użytkownicy aplikacji TikTok będą mogli obserwować Dom POLSKI od kulis oraz będą wspólnie z zaproszonymi twórcami świętować osiągnięcia polskich olimpijczyków. O zapewnienie ciekawych treści zadba 15 zasięgowych twórców TikToka z Polski i Rumunii (m.in., Natalia Sisik, Quesek, Maciej Kruk, Piotr "Grabo" Grabowski, Robert Tatoi czy Emil Rengle).

Pierwszy raz, od 100 lat startów polskich sportowców w igrzyskach olimpijskich, będziemy mieć Dom Polski. Zawsze brakowało takiego miejsca dla zawodników, w którym mogliby poczuć się wyjątkowo. Dom Polski to ogromne przedsięwzięcie dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego pod względem finansowym, ale i organizacyjnym. Chcemy aby nasi zawodnicy, ale także och rodziny mogły poczuć się tam wyjątkowo. Chcemy, żeby tam także znalazło się miejsce dla wszystkich naszych telewizji i innych przedstawicieli mediów. Ma być on ważny i wyjątkowy dla wszystkich Polaków. Cieszymy się dlatego na tegoroczną współpracę z TikTokiem, ponieważ odgrywa na świecie ważną rolę w promowaniu sportu i docieraniu nowych pokoleń fanów” – powiedział Radosław Piesiewicz, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

W Domu Polskim 29 lipca br. w godzinach od 14:00 do 15:45, zostanie zorganizowana debata ekspercka. Zaproszeni partnerzy, m.in. przedstawiciele PKOl, adidas, Polsatu oraz TikTokerzy i polscy sportowcy, będą rozmawiać o przenikaniu się świata sportu, nowych mediów i biznesu. Rozmowę będzie można obejrzeć na żywo na profilu TeamPL na TikToku.

TikTok wyzwala kreatywność i przynosi radość milionom ludzi na całym świecie. To idealna platforma do tworzenia, odkrywania i przeżywania emocjonujących treści sportowych ze spontanicznymi komentarzami fanów. TikTok jest też narzędziem, które pomaga sportowcom budować swój wizerunek i nawiązywać autentyczną relację z kibicami oraz ubiegać się o uwagę sponsorów. Właśnie o tej trójstronnej relacji sport, biznes i nowe media porozmawiamy na panelu 29 lipca w Domu Polskim. Jestem pewien, że zarówno uczestnicy, jak i widzowie, którzy będą oglądać to spotkanie przez TikToka, wyciągną z tej rozmowy wartościowe i inspirujące przemyślenia” – mówi Łukasz Dulniak, Head of Operations na środkową i wschodnią Europę w TikToku.

Komentarze

Powiązane

13.09.24, 12:10
| reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki świętuje 65. urodziny
W tym roku przypada 65. rocznica rozpoczęcia produkcji Majonezu Kieleckiego, jednego z najbardziej rozpoznawalnych produktów spożywczych w Polsce.
13.09.24, 10:45
| telewizja / VOD » ludzie | reklama & PR » ludzie
Katarzyna Topol kończy pracę w TVN Media i przechodzi do Universal Music Central Eastern Europe
Katarzyna Topol, ostatnio zajmująca stanowisko Sales Unit Deputy Director w TVN Media (Grupa Warner Bros. Discovery) dołączy od października br. do Universal Music Polska. W nowej firmie Topol obejmie stanowisko stanowisko Brand Partnerships Director CEE.
13.09.24, 09:01
| reklama & PR » ludzie
Anna Jankowska awansowała w RTB House
Anna Jankowska objęła stanowisko Executive VP of Global Partnerships w Adlook, awansując jednocześnie w RTB House.
12.09.24, 20:19
| reklama & PR » informacje
Lidl partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje.
12.09.24, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Beata Michalik zasiliła szeregi agencji Labcon
Beata Michalik objęła stanowisko Creative Production Team Lead w agencji relevant stories Labcon (Group One). Swoje doświadczenie zdobywała w firmach takich jak Brand New Galaxy (obecnie Assembly Global), Life on Mars oraz Isobar Polska. 
12.09.24, 08:48
| reklama & PR » informacje
Łowicz sos! Marka sięga po aranżację przeboju Haddaway’a What is love
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy.
12.09.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tokyo Sushi klientem agencji more
We wrześniu br. agencja more rozpoczęła współpracę z Tokyo Sushi, siecią restauracji oferującą dania kuchni japońskiej.
11.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Dominik Bos poprowadzi Podcast Od Zera w ramach kampanii Pepsi Zero Cukru
Marka Pepsi rusza z podcastem „OD ZERA” w której goście opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos.
11.09.24, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Magda Oleś-Stangrodzka awansuje w Big Picture
Na początku września br. Magda Oleś-Stangrodzka awansowała na stanowisko Senior PR Consultant w Big Picture. Agencja tłumaczy awans w związku z rozwojem praktyki komunikacji korporacyjnej. 
10.09.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Julka Żugaj i Kuba Patec Patecki ambasadorami kampanii płatków śniadaniowych Lubella
W najnowszej kampanii marki Lubella, odbiorcy będą mogli stworzyć własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli i znaleźć się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki. Akcję wspiera również konkurs.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.