30.07.24, 18:00
Garden of Words nowym członkiem Związku Firm PR
Agencja Garden of Words dołączyła do Związku Firm PR i została kolejnym członkiem organizacji. Zespół realizował w branży wiele projektów społecznych.
W lipcu br. zespół Garden of Words dołączył do grona agencji należących do Związku Firm Public Relations. Współpraca będzie polegała na kształtowaniu profesjonalnego środowiska PR w Polsce oraz na dbaniu o najwyższe standardy etyczne i zawodowe branży public relations.
Garden of Words jest częścią Garden of Words Group. Agencja zrealizowała wiele projektów społecznych oraz działań z zakresu klasycznego brand PR. Specjalizuje się w pozycjonowaniu ekspertów z najtrudniejszych branż – w mediach, social mediach czy na wydarzeniach oraz tworzy i implementuje strategie Employer Bradingowe. Zespół posiada szereg specjalistów od komunikacji korporacyjnej czy Public Affairs. Garden of Words oferuje również obsługę kryzysową – od tworzenia manuali kryzysowych i szkoleń dla klientów, po bieżącą obsługę sytuacji kryzysowych.
„W Garden of Words Group stawiamy na rozwój, ciągłe doskonalenie i poszukiwanie nowych rozwiązań – zwłaszcza w okresie pełnym wyzwań, z którymi obecnie mierzy się branża PR. Dołączenie do ZFPR to dla nas szansa na dzielenie się doświadczeniem, korzystanie z wiedzy innych oraz współtworzenie branżowych standardów. PR zmienia się najszybciej w swojej historii, chcemy wspólnie ze Związkiem wytyczać ramy dla całej branży, bazując na naszej wiedzy i kompetencjach, które zbieraliśmy w czasie swojej siedemnastoletniej historii” – mówi Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.
W gronie klientów nowej agencji członkowskiej ZFPR są m.in.: IKEA, BNP Paribas, Avon, Cosentino czy Da Grasso.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze