30.07.24, 18:00

Garden of Words nowym członkiem Związku Firm PR

Garden of Words nowym członkiem Związku Firm PR, fot.: materiały prasowe

Agencja Garden of Words dołączyła do Związku Firm PR i została kolejnym członkiem organizacji. Zespół realizował w branży wiele projektów społecznych. 

W lipcu br. zespół Garden of Words dołączył do grona agencji należących do Związku Firm Public Relations. Współpraca będzie polegała na kształtowaniu profesjonalnego środowiska PR w Polsce oraz na dbaniu o najwyższe standardy etyczne i zawodowe branży public relations.

Garden of Words jest częścią Garden of Words Group. Agencja zrealizowała wiele projektów społecznych oraz działań z zakresu klasycznego brand PR. Specjalizuje się w pozycjonowaniu ekspertów z najtrudniejszych branż – w mediach, social mediach czy na wydarzeniach oraz tworzy i implementuje strategie Employer Bradingowe. Zespół posiada szereg specjalistów od komunikacji korporacyjnej czy Public Affairs. Garden of Words oferuje również obsługę kryzysową – od tworzenia manuali kryzysowych i szkoleń dla klientów, po bieżącą obsługę sytuacji kryzysowych.

W Garden of Words Group stawiamy na rozwój, ciągłe doskonalenie i poszukiwanie nowych rozwiązań – zwłaszcza w okresie pełnym wyzwań, z którymi obecnie mierzy się branża PR. Dołączenie do ZFPR to dla nas szansa na dzielenie się doświadczeniem, korzystanie z wiedzy innych oraz współtworzenie branżowych standardów. PR zmienia się najszybciej w swojej historii, chcemy wspólnie ze Związkiem wytyczać ramy dla całej branży, bazując na naszej wiedzy i kompetencjach, które zbieraliśmy w czasie swojej siedemnastoletniej historii” – mówi Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.

W gronie klientów nowej agencji członkowskiej ZFPR są m.in.: IKEA, BNP Paribas, Avon, Cosentino czy Da Grasso.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).