16.08.24, 09:00

Awanse w agencji VML

Awanse w agencji VML, fot.: materiały prasowe

Joanna Paździórko została Creative Director w agencji VML. Kamila Klasa, Jarosław Michalski, Miłosz Zdunek, Paweł Tomas i Grzegorz Karwowski awansowali na stanowisko Creative Lead. Do zespołu dołączył również Adam Głowacki. 

Joanna Paździórko awansowała na stanowisko Creative Director. Z branżą związana jest od 13 lat, a w VML działa od 2017 roku. Wcześniej pracowała w agencjach Saatchi&Saatchi IS, Havas oraz Walk. Na swoim koncie ma projekty nagradzane w konkursach branżowych: KTR, Innovation, Effie, Złoty Spinacz, Global Media Awards. Ponadto w dziale kreacji VML na stanowisko Creative Lead awansowali: Kamila Klasa, Jarosław Michalski, Miłosz Zdunek, Paweł Tomas oraz Grzegorz Karwowski.

Paweł Tomas pracuje w VML od 2016 roku. Z marketingiem i reklamą interaktywną związany jest od ponad 20 lat. Współpracował m.in. z AXA, 3M, Samsung, Sony, Michelin, L’Oreal, Philips, Tymbark, Play, Burger King, Ford, IKEA, T-Mobile, Orlen, Nestlé, Logitech.

Grzegorz Karwowski działa w branży reklamowej od kilkunastu lat. Pracował w agencjach sieciowych i lokalnych, m.in. w DDB, Y&R, K2, McCann, Plej. Tworzy kampanie zintegrowane, takie jak PKO BP Organizm, UPCeusz, TheCathlons.

Miłosz Zdunek jest związany z branżą reklamową od ponad 10 lat. Tworzył i projektował kampanie dla takich klientów jak Max (HBO), Netflix, CD Projekt Red, Lay’s, Wyborowa, adidas i Samsung.

Jarosław Michalski jest związany z VML od 2019 r. Wcześniej pracował w agencjach 180heartbeats i McCann. Był nagradzany w konkursach KTR, Innovation, Goden Drum i Effie.

Kamila Klasa przez ostatnie osiem lat współpracowała z firmami takimi jak Samsung, Danone, IKEA czy Durex, dla którego zdobyła swojego pierwszego Lwa w Cannes.

Do działu kreacji agencji VML dołączył również Adam Głowacki, który objął stanowisko Creative Lead. Wspólnie z zespołem McCann i Mastercard zdobył Black Pencil D&AD oraz 12 Lwów w Cannes za kampanie WhereToSettle i RoomForEveryone. Wcześniej współpracował z Hutą 19 i Żubrem. Ma na swoim koncie także pracę w agencjach Leo Burnett i The&Partnership, gdzie realizował kampanie dla klientów takich jak Samsung, Toyota czy Biedronka.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).