16.08.24, 09:00
Awanse w agencji VML
Joanna Paździórko została Creative Director w agencji VML. Kamila Klasa, Jarosław Michalski, Miłosz Zdunek, Paweł Tomas i Grzegorz Karwowski awansowali na stanowisko Creative Lead. Do zespołu dołączył również Adam Głowacki.
Joanna Paździórko awansowała na stanowisko Creative Director. Z branżą związana jest od 13 lat, a w VML działa od 2017 roku. Wcześniej pracowała w agencjach Saatchi&Saatchi IS, Havas oraz Walk. Na swoim koncie ma projekty nagradzane w konkursach branżowych: KTR, Innovation, Effie, Złoty Spinacz, Global Media Awards. Ponadto w dziale kreacji VML na stanowisko Creative Lead awansowali: Kamila Klasa, Jarosław Michalski, Miłosz Zdunek, Paweł Tomas oraz Grzegorz Karwowski.
Paweł Tomas pracuje w VML od 2016 roku. Z marketingiem i reklamą interaktywną związany jest od ponad 20 lat. Współpracował m.in. z AXA, 3M, Samsung, Sony, Michelin, L’Oreal, Philips, Tymbark, Play, Burger King, Ford, IKEA, T-Mobile, Orlen, Nestlé, Logitech.
Grzegorz Karwowski działa w branży reklamowej od kilkunastu lat. Pracował w agencjach sieciowych i lokalnych, m.in. w DDB, Y&R, K2, McCann, Plej. Tworzy kampanie zintegrowane, takie jak PKO BP Organizm, UPCeusz, TheCathlons.
Miłosz Zdunek jest związany z branżą reklamową od ponad 10 lat. Tworzył i projektował kampanie dla takich klientów jak Max (HBO), Netflix, CD Projekt Red, Lay’s, Wyborowa, adidas i Samsung.
Jarosław Michalski jest związany z VML od 2019 r. Wcześniej pracował w agencjach 180heartbeats i McCann. Był nagradzany w konkursach KTR, Innovation, Goden Drum i Effie.
Kamila Klasa przez ostatnie osiem lat współpracowała z firmami takimi jak Samsung, Danone, IKEA czy Durex, dla którego zdobyła swojego pierwszego Lwa w Cannes.
Do działu kreacji agencji VML dołączył również Adam Głowacki, który objął stanowisko Creative Lead. Wspólnie z zespołem McCann i Mastercard zdobył Black Pencil D&AD oraz 12 Lwów w Cannes za kampanie WhereToSettle i RoomForEveryone. Wcześniej współpracował z Hutą 19 i Żubrem. Ma na swoim koncie także pracę w agencjach Leo Burnett i The&Partnership, gdzie realizował kampanie dla klientów takich jak Samsung, Toyota czy Biedronka.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze