02.08.24, 09:15

Anna Lewandowska w reklamie marki Lipton

Anna Lewandowska w nowej reklamie Lipton, fot.: materiały prasowe

„2 kubki dziennie, aby zadbać o siebie? Żaden challenge!” to hasło akcji Lipton, która promuje zielone herbaty marki. Anna Lewandowska została ambasadorką inicjatywy. 

Nowa kampania marki Lipton koncentruje się na promowaniu zdrowego trybu życia i korzyściach płynących z picia zielonej herbaty. Do akcji została zaangażowana Anna Lewandowska, która wystąpiła w spocie reklamowym. Lipton Green będzie obecny na eventach sportowych, takich jak Runmageddon, oraz na letnich festiwalach muzycznych. Uczestnicy tych wydarzeń będą mogli spróbować zielonej herbaty Lipton z nutami owocowymi.

Naszym celem jest wsparcie konsumentów w tworzeniu dobrych, prozdrowotnych nawyków. Picie zielonej herbaty to ważny element zbilansowanej diety i sposób na dostarczanie organizmowi flawonoidów, czyli naturalnych, dobroczynnych substancji. Biorąc pod uwagę naszą misję, jest nam niezmiernie miło, że to właśnie Anna Lewandowska dołączyła do grona ambasadorek marki. Anna od lat zaraża innych pasją do zdrowego stylu życia, co dodatkowo wzmacnia przekaz Lipton Green” – mówi Anna Tryfon, Brand Manager marki Lipton.

W październiku br., Lipton wraz z Anną Lewandowską zorganizują dla konsumentów 21-dniowy challenge, zachęcający do picia dwóch kubków zielonej herbaty dziennie. Aktywacja będzie wsparta dedykowaną kampanią digitalową, muralem w Warszawie oraz działaniami z zakresu influencer marketingu z udziałem twórców, którzy podejmą wyzwanie nowej ambasadorki marki.

Akcja Lipton to kampania 360, która wykorzystuje przede wszystkim digital, ale również outdoor, sponsoring, product placement, czy influencer marketing. Za działania reklamowe, strategię i koncepcję kreatywną w obszarze digital i PR odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. W zakresie influencer marketingu markę wspiera Warsaw Creatives, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są agencje PHD Media Direction oraz DRUM Polska.

Komentarze

Powiązane

13.09.24, 12:10
| reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki świętuje 65. urodziny
W tym roku przypada 65. rocznica rozpoczęcia produkcji Majonezu Kieleckiego, jednego z najbardziej rozpoznawalnych produktów spożywczych w Polsce.
13.09.24, 10:45
| telewizja / VOD » ludzie | reklama & PR » ludzie
Katarzyna Topol kończy pracę w TVN Media i przechodzi do Universal Music Central Eastern Europe
Katarzyna Topol, ostatnio zajmująca stanowisko Sales Unit Deputy Director w TVN Media (Grupa Warner Bros. Discovery) dołączy od października br. do Universal Music Polska. W nowej firmie Topol obejmie stanowisko stanowisko Brand Partnerships Director CEE.
13.09.24, 09:01
| reklama & PR » ludzie
Anna Jankowska awansowała w RTB House
Anna Jankowska objęła stanowisko Executive VP of Global Partnerships w Adlook, awansując jednocześnie w RTB House.
12.09.24, 20:19
| reklama & PR » informacje
Lidl partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA
Lidl został Oficjalnym Partnerem rozgrywek Ligi Europy UEFA oraz Ligi Konferencji UEFA na trzy kolejne lata aż do sezonu 2026/27. Udział marki wiąże się z umożliwieniem ponad 12 tys. dzieci wyprowadzenia graczy na murawy europejskich boisk, na których rozgrywane są oba turnieje.
12.09.24, 18:00
| reklama & PR » ludzie
Beata Michalik zasiliła szeregi agencji Labcon
Beata Michalik objęła stanowisko Creative Production Team Lead w agencji relevant stories Labcon (Group One). Swoje doświadczenie zdobywała w firmach takich jak Brand New Galaxy (obecnie Assembly Global), Life on Mars oraz Isobar Polska. 
12.09.24, 08:48
| reklama & PR » informacje
Łowicz sos! Marka sięga po aranżację przeboju Haddaway’a What is love
Marka Łowicz powraca z nową, muzyczną kampanią promującą sosy do dań na ciepło. Przebój „Więcej warzyw”, który trzy lata temu stworzono na podstawie hitu Backstreet Boys – doczekał się swojego następcy.
12.09.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tokyo Sushi klientem agencji more
We wrześniu br. agencja more rozpoczęła współpracę z Tokyo Sushi, siecią restauracji oferującą dania kuchni japońskiej.
11.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Dominik Bos poprowadzi Podcast Od Zera w ramach kampanii Pepsi Zero Cukru
Marka Pepsi rusza z podcastem „OD ZERA” w której goście opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos.
11.09.24, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Magda Oleś-Stangrodzka awansuje w Big Picture
Na początku września br. Magda Oleś-Stangrodzka awansowała na stanowisko Senior PR Consultant w Big Picture. Agencja tłumaczy awans w związku z rozwojem praktyki komunikacji korporacyjnej. 
10.09.24, 21:00
| reklama & PR » informacje
Julka Żugaj i Kuba Patec Patecki ambasadorami kampanii płatków śniadaniowych Lubella
W najnowszej kampanii marki Lubella, odbiorcy będą mogli stworzyć własny avatar za pomocą fungeneratora AI od Lubelli i znaleźć się na limitowanym opakowaniu płatków Lubella Choco Kulki. Akcję wspiera również konkurs.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.