02.08.24, 09:15
Anna Lewandowska w reklamie marki Lipton
„2 kubki dziennie, aby zadbać o siebie? Żaden challenge!” to hasło akcji Lipton, która promuje zielone herbaty marki. Anna Lewandowska została ambasadorką inicjatywy.
Nowa kampania marki Lipton koncentruje się na promowaniu zdrowego trybu życia i korzyściach płynących z picia zielonej herbaty. Do akcji została zaangażowana Anna Lewandowska, która wystąpiła w spocie reklamowym. Lipton Green będzie obecny na eventach sportowych, takich jak Runmageddon, oraz na letnich festiwalach muzycznych. Uczestnicy tych wydarzeń będą mogli spróbować zielonej herbaty Lipton z nutami owocowymi.
„Naszym celem jest wsparcie konsumentów w tworzeniu dobrych, prozdrowotnych nawyków. Picie zielonej herbaty to ważny element zbilansowanej diety i sposób na dostarczanie organizmowi flawonoidów, czyli naturalnych, dobroczynnych substancji. Biorąc pod uwagę naszą misję, jest nam niezmiernie miło, że to właśnie Anna Lewandowska dołączyła do grona ambasadorek marki. Anna od lat zaraża innych pasją do zdrowego stylu życia, co dodatkowo wzmacnia przekaz Lipton Green” – mówi Anna Tryfon, Brand Manager marki Lipton.
W październiku br., Lipton wraz z Anną Lewandowską zorganizują dla konsumentów 21-dniowy challenge, zachęcający do picia dwóch kubków zielonej herbaty dziennie. Aktywacja będzie wsparta dedykowaną kampanią digitalową, muralem w Warszawie oraz działaniami z zakresu influencer marketingu z udziałem twórców, którzy podejmą wyzwanie nowej ambasadorki marki.
Akcja Lipton to kampania 360, która wykorzystuje przede wszystkim digital, ale również outdoor, sponsoring, product placement, czy influencer marketing. Za działania reklamowe, strategię i koncepcję kreatywną w obszarze digital i PR odpowiada agencja Huta 19 im. Joachima Fersengelda. W zakresie influencer marketingu markę wspiera Warsaw Creatives, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są agencje PHD Media Direction oraz DRUM Polska.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze