26.08.24, 11:30
Wybierz zapach roku. Mindshare angażuje się w promocję Coccolino
Coccolino rozpoczyna kampanię „Wybierz zapach roku”. Agencja Mindshare Poland odpowiada za działania mediowe i współpracę z inflencerami w ramach akcji.
Coccolino to marka płynu do płukania, z portfolio koncernu Unilever. Główną rolę w kampanii „Wybierz zapach roku” odgrywa jej brand hero – pluszowy miś, występujący w „dwóch postaciach”: niebieskiej i różowej, symbolizujących dwa zapachy. W 2024 r. produkty otrzymały odnowione formuły.
Działania digital prowadzone będą m.in. na platformach takich jak Blix, Facebook, Instagram, YouTube czy TikTok, a wśród zaplanowanych formatów znajdują się m.in. interaktywne rich media, display programatyczny, display video czy pushads. Pushads będą wysyłane w dwóch lokalizacjach: w trakcie trwania akcji w okolicach Pałacu Kultury w Warszawie oraz w dniu finałowego eventu w okolicach Domu Towarowego Braci Jabłkowskich. Kampania potrwa do końca sierpnia br. i zwieńczy ją otwarty event, który odbędzie się 31 sierpnia. Ponadto, w telewizji emitowany będzie standardowy spot Coccolino.
Część outdoorowa akcji obejmie osiem mias: Warszawę, Kraków, Trójmiasto, Poznań, Łódź, Wrocław, Katowice i Szczecin. Planowane jest wykorzystanie, m.in. standardowych billboardów, naklejek przy schodach w metrze w Warszawie, bannerów na przystankach oraz nośników digitalowych JetLine. W ramach działań OOH przewidziano także przystanki zapachowe w Warszawie i Krakowie, w których nośniki zostaną wyposażone w dyfuzory z zapachami obu wersji płynów Coccolino.
Innym elementem kampanii jest współpraca z influencerami, z którymi m.in. prowadzone będą konkursy. Uczestniczący w niej twórcy to: biedronkowe.love, rabat.alert, rossmanowe.love, Marta Mielczarska, Sale_pl, Joanna Kieryk (plaamkaa), Angelica Zając (andziaks), Weronika Jaguś, Patryk Szczepanik, Dominika Brudny (domsli22) oraz Katarzyna Pytel.
Za działania mediowe i współpracę z influencerami odpowiada Mindshare Poland. Za koncepcję i ideę kreatywną kampanii, jak również nadzór nad eventem i jego realizację – agencja Branders.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze