26.08.24, 11:30

Wybierz zapach roku. Mindshare angażuje się w promocję Coccolino

Mindshare angażuje się w promocję Coccolino, fot.: materiały prasowe

Coccolino rozpoczyna kampanię „Wybierz zapach roku”. Agencja Mindshare Poland odpowiada za działania mediowe i współpracę z inflencerami w ramach akcji.

Coccolino to marka płynu do płukania, z portfolio koncernu Unilever. Główną rolę w kampanii „Wybierz zapach roku” odgrywa jej brand hero – pluszowy miś, występujący w „dwóch postaciach”: niebieskiej i różowej, symbolizujących dwa zapachy. W 2024 r. produkty otrzymały odnowione formuły.

Działania digital prowadzone będą m.in. na platformach takich jak Blix, Facebook, Instagram, YouTube czy TikTok, a wśród zaplanowanych formatów znajdują się m.in. interaktywne rich media, display programatyczny, display video czy pushads. Pushads będą wysyłane w dwóch lokalizacjach: w trakcie trwania akcji w okolicach Pałacu Kultury w Warszawie oraz w dniu finałowego eventu w okolicach Domu Towarowego Braci Jabłkowskich. Kampania potrwa do końca sierpnia br. i zwieńczy ją otwarty event, który odbędzie się 31 sierpnia. Ponadto, w telewizji emitowany będzie standardowy spot Coccolino.

Część outdoorowa akcji obejmie osiem mias: Warszawę, Kraków, Trójmiasto, Poznań, Łódź, Wrocław, Katowice i Szczecin. Planowane jest wykorzystanie, m.in. standardowych billboardów, naklejek przy schodach w metrze w Warszawie, bannerów na przystankach oraz nośników digitalowych JetLine. W ramach działań OOH przewidziano także przystanki zapachowe w Warszawie i Krakowie, w których nośniki zostaną wyposażone w dyfuzory z zapachami obu wersji płynów Coccolino.

Innym elementem kampanii jest współpraca z influencerami, z którymi m.in. prowadzone będą konkursy. Uczestniczący w niej twórcy to: biedronkowe.love, rabat.alert, rossmanowe.love, Marta Mielczarska, Sale_pl, Joanna Kieryk (plaamkaa), Angelica Zając (andziaks), Weronika Jaguś, Patryk Szczepanik, Dominika Brudny (domsli22) oraz Katarzyna Pytel.

Za działania mediowe i współpracę z influencerami odpowiada Mindshare Poland. Za koncepcję i ideę kreatywną kampanii, jak również nadzór nad eventem i jego realizację – agencja Branders.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).