29.08.24, 09:00
Restauratorki z Rannego Ptaszka w kampanii Eleplant
Agencja digitalowa Buzzgrow, obsługująca socialowo i digitalowo markę Eleplant, przygotowała kolejną odsłonę kampanii opartej o współpracę marki z najciekawszymi polskimi restauratorami.
Po pierwszej odsłonie kampanii zrealizowanej we współpracy z restauracjami Peaches oraz Lychees, agencja razem z Eleplantem zrealizowali serię materiałów video prezentujących wykorzystanie produktu przez restauratorki krakowskiego baru śniadaniowego Ranny Ptaszek.
Kasia i Zosia Pilitowskie (właścicielki, a przede wszystkim szefowe kuchni, baru śniadaniowego Ranny Ptaszek) w serii krótkich formatów video opowiadają o wykorzystaniu Eleplanta w ich kuchni. Restauratorki nie tylko dzielą się swoją pasją do gotowania i zdrowego odżywiania, ale także prezentują specjalnie przygotowane danie, w którym kluczowym składnikiem jest nie-masło Eleplant. Nowa pozycja, która trafia do menu Rannego Ptaszka, ma na celu pokazanie, jak w prosty sposób można szybko i sprawnie stworzyć pyszne, lekkie danie.
Kampania będzie prowadzona w szerokim spektrum kanałów digitalowych, zwłaszcza w kanałach social mediowych, co ma pozwolić na dotarcie do zróżnicowanej grupy odbiorców. Materiały video, w których Kasia i Zosia dzielą się swoimi kulinarnymi pomysłami, mają inspirować do wprowadzania prostych, roślinnych opcji do codziennego menu.
Ze strony agencji Buzzgrow za kreację odpowiadają Kamil Gajdek oraz Joanna Jurczak. Za planowanie mediów Havas Media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze