24.09.24, 17:00
Kia wspiera sprzedaż modelu EV6
Kia Polska ruszyła z kampanią wspierającą sprzedaż modelu EV6, w ramach której klienci mogą skorzystać z oferty zakupu ze specjalnymi korzyściami. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Najnowsza kampania Kia koncentruje się wokół jej pierwszego modelu marki, który został zaprojektowany od początku jako samochód elektryczny. Kampania prowadzona jest szeroko w obszarze mediów digitalowych – display direct, performance direct (mailingi), display programmatic, video direct oraz video programmatic (YouTube).
Działania, które rozpoczęły się w sierpniu, potrwają do końca września. Za zaplanowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Havas Media. Kreację przygotowała agencja Interactive Partners.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze