10.09.24, 13:49

LiquidThread: cztery awanse managerskie w agencji

Awanse w LiquidThread, fot.: materiały prasowe

W wyniku wewnętrznych awansów w agencji digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe), Monika Zawadzka, objęła stanowisko Senior Content Solutions Managerki, a Magdalena Sajpel awansowała na stanowisko Creative Design Lead. Nowymi Integrated Communication Managerkami zostały Dominika Stryjewska-Bugała oraz Anna Górecka.

Monika Zawadzka jako Senior Content Solutions Managerka będzie odpowiedzialna za inicjatywy i projekty promujące efektywne współprace między markami w ramach oferty Branded Entertainment, powstałej na potrzeby Publicis Groupe. Rozwiązania z zakresu Branded Entertainment opierają się na odpowiednim połączeniu komunikatu marki z popkulturą tak, aby trafić do ludzi w odpowiednich kontekstach, które stanowią dla nich wartość. Zawadzka posiada ponad 10-letnie doświadczenie, a od ponad siedmiu lat rozwija swoją karierę w agencji LiquidThread. Na swoim koncie ma projekty nagrodzone w konkursach branżowych, w tym: Srebrne Effie 2021, Brązowe Effie 2022 i MIXX Awards 2022.

Magdalena Sajpel awansowała na stanowisko Creative Design Lead. Jak podkreśla agencja, ten awans to efekt synergii nabywanych przez Sajpel kompetencji menadżerskich i operacyjnych oraz przemian, jakie zachodzą w dziale Creative Studio. Swoją karierę buduje od ponad 10 lat, a szeregi LiquidThread zasila od pięciu lat. Magdalena Sajpel na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozwijanie i podnoszenie kompetencji designerskich zespołu oraz współtworzenie strategii optymalizacyjnej dla procesów kreatywnych. Wspomniane zmiany w dziale Creative Studio mają przyczynić się do rozbudowy portfolio LiquidThread o nowe produkty kreatywne, a także dostarczać klientom agencji mierzalne rezultaty pracy w oparciu o narzędzia AI. Sajpel pracowała przy projektach docenionych nagrodami, tj. Srebrne Effie, Brązowe Effie, Wyróżnienie Golden Arrow.

Dominika Stryjewska Bugała obejmując stanowisko Integrated Communication Managerki, odpowiada za projekty z obszaru social mediów i influencer marketingu oraz zarządzanie sześcioosobowym zespołem. Stryjewska Bugała jest zaangażowana w rozwój systemu współpracy z influencerami - Influencer Compass, który funkcjonuje w ramach Publicis Groupe i odpowiada za doskonalenie całościowej oferty influencerskiej. Dominika Stryjewska Bugała z branżą komunikacji marketingowej związana jest od ponad siedmiu lat, a swoją karierę rozwija z LiquidThread od 2020 r. Pracowała przy projektach nagrodzonych w topowych konkursach branżowych m.in Effie, Innovation i Mixx Awards. W 2022 r. została wyróżniona w konkursie Young Creatives PR.

Na stanowisko Integrated Communication Managerki awansowała także Anna Górecka, która będzie odpowiedzialna za realizację projektów z zakresu influencer marketingu oraz wzmacnianie i rozwój kompetencji zespołu w tym obszarze. Górecka będzie również optymalizować procesy agencyjne i usprawniać elementy związane z działaniami nowobiznesowymi, które wymagają podejścia dostosowanego do nowych wymagań w branży, w tym monitorowania i rekomendacji narzędzi opartych o AI. Anna Górecka to specjalistka z pięcioletnim doświadczeniem w zakresie social mediów i kampanii digitalowych, od dwóch lat związana jest z agencją LiquidThread, w której realizuje projekty doceniane w konkursach tj. Kreatura czy KTR.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.