13.09.24, 13:31
Z Orlika na Stadion. Ruszyła kampania Fundacji Orły Sportu z udziałem Roberta Lewandowskiego
Rozpoczął się ogólnopolski turniej „Z Orlika na Stadion” organizowany przez Fundację Orły Sportu w ramach Programu Aktywna Szkoła, we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej. 7 września wystartowała promująca go kampania, stworzona przez agencję Stor9 i studio produkcyjne 9Production.
Kampania dla Fundacji Orły Sportu, która zajmuje się upowszechnianiem kultury fizycznej, potrwa do listopada br. Inicjatywa skierowana jest do młodych piłkarzy z całej Polski, otwiera przed nimi możliwość rozwijania sportowych umiejętności i spełnienia marzeń na największej piłkarskiej arenie w kraju. Jej finałem będzie wydarzenie na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie, zaplanowane na 19 listopada br. – dzień po meczu seniorskiej reprezentacji Polski ze Szkocją w Lidze Narodów. W finale zmierzy się aż 96 najlepszych drużyn z całego kraju, a dopingować ich będzie 20 tys. dzieci.
Celem projektu jest stworzenie platformy dla sportowej rywalizacji, która pozwoli dzieciom i młodzieży zaprezentować swoje umiejętności przed skautami i trenerami PZPN. Kampania „Z Orlika na Stadion” będzie emitowana w TV oraz kanałach internetowych. W promocji biorą udział znani piłkarze, w tym Weronika Zawistowska, Jakub Moder, Kacper Urbański, a także kapitan reprezentacji Polski, Robert Lewandowski. Sponsorem Strategicznym Fundacji Orły Sportu jest ORLEN, natomiast PZU pełni rolę Sponsora Generalnego Turnieju „Z Orlika na Stadion”.
W ramach kampanii przygotowano 60-, 30- i 15-sekundowe spoty oraz sześciosekundowe bumpery, które są emitowane w TV oraz digitalu. Kampania będzie również wspierana komunikacją w mediach społecznościowych.
Za koncept kreatywny, koordynację współpracy ze sportowcami oraz landing page kampanii odpowiada agencja Stor9. Produkcję spotów TVC i digital oraz sesję zdjęciową, zrealizowało 9Production. Za postprodukcję odpowiada Xantus. Reżyserią spotu zajął się duet reżyserski Helena Ganjalyan & Bartosz Szpak, natomiast fotografie do kampanii wykonała Nina Eberhardt. Planowanie i zakup mediów leżą po stronie Media Context.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze