13.09.24, 13:31
Z Orlika na Stadion. Ruszyła kampania Fundacji Orły Sportu z udziałem Roberta Lewandowskiego
Rozpoczął się ogólnopolski turniej „Z Orlika na Stadion” organizowany przez Fundację Orły Sportu w ramach Programu Aktywna Szkoła, we współpracy z Ministerstwem Sportu i Turystyki oraz Polskim Związkiem Piłki Nożnej. 7 września wystartowała promująca go kampania, stworzona przez agencję Stor9 i studio produkcyjne 9Production.
Kampania dla Fundacji Orły Sportu, która zajmuje się upowszechnianiem kultury fizycznej, potrwa do listopada br. Inicjatywa skierowana jest do młodych piłkarzy z całej Polski, otwiera przed nimi możliwość rozwijania sportowych umiejętności i spełnienia marzeń na największej piłkarskiej arenie w kraju. Jej finałem będzie wydarzenie na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie, zaplanowane na 19 listopada br. – dzień po meczu seniorskiej reprezentacji Polski ze Szkocją w Lidze Narodów. W finale zmierzy się aż 96 najlepszych drużyn z całego kraju, a dopingować ich będzie 20 tys. dzieci.
Celem projektu jest stworzenie platformy dla sportowej rywalizacji, która pozwoli dzieciom i młodzieży zaprezentować swoje umiejętności przed skautami i trenerami PZPN. Kampania „Z Orlika na Stadion” będzie emitowana w TV oraz kanałach internetowych. W promocji biorą udział znani piłkarze, w tym Weronika Zawistowska, Jakub Moder, Kacper Urbański, a także kapitan reprezentacji Polski, Robert Lewandowski. Sponsorem Strategicznym Fundacji Orły Sportu jest ORLEN, natomiast PZU pełni rolę Sponsora Generalnego Turnieju „Z Orlika na Stadion”.
W ramach kampanii przygotowano 60-, 30- i 15-sekundowe spoty oraz sześciosekundowe bumpery, które są emitowane w TV oraz digitalu. Kampania będzie również wspierana komunikacją w mediach społecznościowych.
Za koncept kreatywny, koordynację współpracy ze sportowcami oraz landing page kampanii odpowiada agencja Stor9. Produkcję spotów TVC i digital oraz sesję zdjęciową, zrealizowało 9Production. Za postprodukcję odpowiada Xantus. Reżyserią spotu zajął się duet reżyserski Helena Ganjalyan & Bartosz Szpak, natomiast fotografie do kampanii wykonała Nina Eberhardt. Planowanie i zakup mediów leżą po stronie Media Context.
Komentarze