13.10.24, 20:50

WWF Polska razem z first aid communication team wzywają do działania na rzecz planety

Logo first aid communication team, fot.: materiały prasowe

Agencja first aid communication team po raz kolejny realizuje działania komunikacyjne dla Living Planet Report (LPR) Fundacji WWF, raportu, w którym publikowane są wyniki monitoringu obrazujące globalne trendy populacji i gatunków dzikich zwierząt.

Living Planet Report to publikacja, którą WWF wydaje co dwa lata. Jest to jedno z najważniejszych źródeł wiedzy na temat stanu globalnych ekosystemów i ich reakcji na zmiany klimatyczne oraz utratę bioróżnorodności. Kluczowym wskaźnikiem raportu jest Living Planet Index (LPI), opracowywany przez Zoological Society of London, który mierzy spadek liczebności gatunków kręgowych na całym świecie.

To już kolejny raz, kiedy mamy możliwość współpracować z WWF Polska przy komunikacji Living Planet Report, a nasze partnerstwo z Fundacją trwa od 2010 roku. Jako agencja wierzymy, że projekty związane z ochroną środowiska mają ogromne znaczenie społeczne jeśli są dobrze komunikowane. Z dumą i satysfakcją wspieramy WWF w ich misji – opracowując strategie komunikacyjne i budując świadomość na temat kluczowych wyzwań dla przyszłości naszej planety. Mamy nadzieję, że kolejne edycje raportu będą prezentowały tendencje odwrotne niż aktulne” – mówi Anna Jechna Grabska, CEO first aid communication team.

Za projekt odpowiada zespół Olgi Walentynowicz, head of sustainable lifestyle communication, który specjalizuje się w kreacji strategii komunikacyjnych dla kampanii środowiskowych i klimatycznych.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).