16.10.24, 06:30
Mediaplus wygrywa przetarg na obsługę mediową Bosch
Agencja mediowa Mediaplus (Group One) rozpoczęła współpracę z marką Bosch, producentem sprzętu AGD, w zakresie strategii, planowania i zakupu wszystkich mediów. To wynik wygranego międzynarodowego przetargu przez grupę Mediaplus International na obsługę budżetu na 38 światowych rynkach.
Niezależna grupa agencji Mediaplus będzie odpowiedzialna za strategię mediową, planowanie oraz zakup mediów dla dziesięciu różnych jednostek biznesowych Bosch obejmujących takie segmenty jak: Power Tools, Home Comfort, Mobility Aftermarket, eBike, Smart Home, Corporate, Rexroth, ITK Engineering, Energy and Building Solutions. Współpraca obejmuje 38 krajów w Europie, Azji, Afryce oraz Australię i Nową Zelandię. Na rynku polskim za rozwój biznesu klienta będzie odpowiedzialny Mediaplus Warsaw, który należy do grupy marketingowo-technologicznej Group One.
Działania mediowe dla Bosch na lokalnych rynkach będą koordynowane przez 15-osobowy Central Hub Mediaplus International w Kolonii, którego zadaniem jest łączenie potrzeb dziesięciu różnych jednostek z ich specyficznymi grupami docelowymi.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze