16.10.24, 23:04
Budyniowe Love. Druga edycja loterii marki Winiary
Firma Nestle Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii dla marki WINIARY prowadzonej pod hasłem „Budyniowe Love”.
1 października br. ruszyła ogólnopolska loteria audioteksowa „Budyniowe Love” dla marki WINIARY. Jest to już druga edycja loterii przygotowywana pod tym hasłem i po raz kolejny jej organizacja została powierzona agencji Unique One. W centrum zainteresowania znajdują się budynie, ale udział można zgłaszać również przy zakupie galaretek i kisieli Winiary.
Celem loterii i akcji reklamowej jest budowanie świadomości konsumenta na temat mnogości zastosowań budyniu Winiary, jak również podkreślenie wartości celebrowania wspólnych chwil z rodziną. Marka w spocie wspierającym loterię prezentuje tradycyjne i nowoczesne wypieki na bazie budyniu, pokazując jednocześnie, że ich przygotowanie może być rodzinną aktywnością i sposobem na wyrażenie uczuć.
potencjalni uczestnicy akcji muszą dokonać zakupie produktu promocyjnego, zachować dowód zakupu i zgłosić się za pośrednictwem SMS. Do wygrania są dwa rodzaje nagród: natychmiastowa (500 nagród po 100 zł) wykorzystująca mechanizm Instant Win, a co miesiąc odbywa się losowanie trzech voucherów do sklepu online katalogmarzen.pl. Zgłoszenia są przyjmowane do 30 listopada br.
Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, KV kampanii, organizację i obsługę loterii jak również obsługę systemu sms’owego.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze