16.10.24, 23:04

Budyniowe Love. Druga edycja loterii marki Winiary

KV loterii "Budyniowe Love", fot.: materiały prasowe

Firma Nestle Polska powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie loterii dla marki WINIARY prowadzonej pod hasłem „Budyniowe Love”.

1 października br. ruszyła ogólnopolska loteria audioteksowa „Budyniowe Love” dla marki WINIARY. Jest to już druga edycja loterii przygotowywana pod tym hasłem i po raz kolejny jej organizacja została powierzona agencji Unique One. W centrum zainteresowania znajdują się budynie, ale udział można zgłaszać również przy zakupie galaretek i kisieli Winiary.

Celem loterii i akcji reklamowej jest budowanie świadomości konsumenta na temat mnogości zastosowań budyniu Winiary, jak również podkreślenie wartości celebrowania wspólnych chwil z rodziną. Marka w spocie wspierającym loterię prezentuje tradycyjne i nowoczesne wypieki na bazie budyniu, pokazując jednocześnie, że ich przygotowanie może być rodzinną aktywnością i sposobem na wyrażenie uczuć.

potencjalni uczestnicy akcji muszą dokonać zakupie produktu promocyjnego, zachować dowód zakupu i zgłosić się za pośrednictwem SMS. Do wygrania są dwa rodzaje nagród: natychmiastowa (500 nagród po 100 zł) wykorzystująca mechanizm Instant Win, a co miesiąc odbywa się losowanie trzech voucherów do sklepu online katalogmarzen.pl. Zgłoszenia są przyjmowane do 30 listopada br.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, KV kampanii, organizację i obsługę loterii jak również obsługę systemu sms’owego.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).