27.11.24, 15:00
Wszystko mówi me-me-me. Kamapania reklamowa wspiera lauch aplikacji bp
Launchowi aplikacji BPme towarzyszy kampania reklamowa realizowana w digitalu, radiu i POS.
Aplikacja BPme oferuje korzyści i specjalne promocje na wybrane produkty. Te korzyści mają być podkreślane w kampanii, która przenosi użytkowników do "Me-me-wersu", gdzie cały wszechświat podpowiada im, że pobranie i korzystanie z aplikacji BPme to korzystna decyzja.
Kampania promująca aplikację powstała przy pomocy narzędzi AI i będzie realizowana w digitalu (w tym w mediach społecznościowych), w radiu oraz POS. Za ideę kreatywną, KV, działania w digital i SM odpowiada VML. Projekty materiałów POS na podstawie KV przygotowały agencje VML i GPD. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mindshare.
Kampania potrwa do końca stycznia 2025 r.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze