29.11.24, 08:30

Michał Wiśniewski w zespole agencji *ancy

Michał Wiśniewski, Business Development Lead, Ancymony (*ancy), fot.: materiały prasowe

Michał Wiśniewski zasilił dział Business Development w Ancymonach (*ancy).

Wiśniewski jako Business Development Lead jest odpowiedzialny za rozwój biznesu oraz oferty produktowej agencji. Do jego obowiązków należy również monitorowanie działań konkurencji, w tym oferty produktowej, cen i strategii marketingowych. W swoich działaniach skupia się na budowaniu relacji z obecnymi klientami agencji oraz rozszerzaniu zaplecza jej partnerów.

Poprzednio Michał Wiśniewski zawodowo związany był z Mennicą Kapitałową  działającą w branży inwestycyjnych metali szlachetnych w Polsce, gdzie odpowiadał za obszar wsparcia sprzedaży, obsługi klienta, mediów, marketingu i public relations.

Wiśniewski to manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w obszarze business development. Przez wiele lat związany był z branżą mediową i technologiczną. Za rozwój biznesu odpowiadał w firmie badawczej Gemius, agencjach VML oraz Kwanko, a także w domach mediowych Starcom i Mindshare. Przewodził interdyscyplinarnym zespołom, łączącym kompetencje z obszaru media planning & buying, client service, commercial, trading, legal oraz badań, analityki i strategii. W swoim dorobku zawodowym posiada liczne realizacje projektów cross mediowych, łączących online, offline oraz rozwiązania technologiczne, pełniąc przy tym rolę głównego kontaktu dla interesariuszy w regionach CEE oraz EMEA. Pracował m.in. dla marek takich jak: mBank, Deutsche Bank, ING Bank Śląski, OLX, Red Bull, Nestle, IKEA, Kaufland, Telkom Indonesia, T-Mobile Austria.

Komentarze

Powiązane

19.01.25, 17:22
| reklama & PR » informacje
Grupa Atlas pozostanie sponsorem tytularnym Atlas Areny
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne pięć lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej. Współpraca trwa już 15 lat. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeń.
18.01.25, 22:20
| reklama & PR » informacje
Crunchips wspiera 33. Finał WOŚP
26 stycznia br. odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a marka Crunchips ponownie dołączyła do grona sponsorów akcji.
17.01.25, 21:26
| reklama & PR |
Hand Made kreuje nowy wizerunek LabHome od logo po stronę internetową
Agencja Hand Made przygotowała nową wersję logo oraz redesign strony internetowej dla marki LabHome.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Co ma wkrętarka do mBanku? Nowa kampania promująca mOkazje Zakupy
Wystartowała kampania promująca nową usługę mOkazje Zakupy, która umożliwia klientom mBanku zamawianie produktów bezpośrednio z aplikacji bankowej. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości tej funkcji i zachęcenie użytkowników do jej wypróbowania.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Bonprix rozpoczyna współpracę z agencją Big Picture
Bonprix rozpoczął współpracę z agencją Big Picture, która będzie odpowiadać za media relations, influencer marketing oraz realizację projektów specjalnych.
17.01.25, 09:30
| reklama & PR » informacje
Lighthouse rozpoczyna współpracę z PKP Intercity
Od stycznia 2025 roku agencja Lighthouse zaczyna świadczyć usługi wsparcia public relations dla PKP Intercity. Firma będzie zaangażowana w zarządzanie komunikacją zewnętrzną oraz kryzysową przewoźnika.
17.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Zuzanna Kraus i Katarzyna Warzecha z DevaGroup
Zuzanna Kraus, SEM Specialist oraz Katarzyna Warzecha (Content & Marketing Manager) z DevaGroup podsumowują dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.