13.12.24, 21:00

Kampania świadomościowa marki ABCDerm by BIODERMA z w aplikacji Preglife

Kampania świadomościowa marki ABCDerm by BIODERMA z w aplikacji Preglife, fot.: materiały prasowe

Marka dermokosmetyczna ABCDerm by BIODERMA realizuje kampanię w aplikacji Preglife, koncentrując się na edukacji i wsparciu kobiet w ciąży oraz mam.

Kampania ma dostarczać informacji o pielęgnacji skóry dzieci i niemowląt, pomagając rodzicom zadbać o zdrowie maluszków od pierwszych chwil życia. Choć promowane są wysokiej jakości produkty, priorytetem w ramach działań marketingowych ma być edukacja i świadoma troska o delikatną skórę dziecka.

Dzięki współpracy z marką użytkowniczki Preglife mogą korzystać z szeregu treści edukacyjnych. Marka tworzy artykuły, które mają odpowiadać na najważniejsze zagadnienia dotyczące potrzeb skóry noworodka i prawidłowej pielęgnacji od pierwszego dnia życia. W ramach kampanii marka organizuje również darmowe webinary „ABC Zdrowej skóry dziecka” w ramach La Petite Académie, które mają pozwolić pogłębić wiedzę o pielęgnacji skóry najmłodszych, jednocześnie prezentując korzyści płynące z używania produktów z linii ABCDerm.

Po stronie marki ABCDerm by BIODERMA kampanię koordynuje Elżbieta Kicińska - Baran (General Director NAOS Poland) oraz dr n. med. Malwina Zasada - Kisiel (NAOS Scientific & Training Manager). Po stronie Preglife - Patrycja Soboń (Business Development Manager), Natalia Kruczek (Senior Project Manager), Gabriela Barnat (Head of Growth). Za strategię biznesową Preglife na czterech rynkach europejskich w tym polskim odpowiada Bartłomiej Foszer.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).