13.12.24, 21:00

Kampania świadomościowa marki ABCDerm by BIODERMA z w aplikacji Preglife

Kampania świadomościowa marki ABCDerm by BIODERMA z w aplikacji Preglife, fot.: materiały prasowe

Marka dermokosmetyczna ABCDerm by BIODERMA realizuje kampanię w aplikacji Preglife, koncentrując się na edukacji i wsparciu kobiet w ciąży oraz mam.

Kampania ma dostarczać informacji o pielęgnacji skóry dzieci i niemowląt, pomagając rodzicom zadbać o zdrowie maluszków od pierwszych chwil życia. Choć promowane są wysokiej jakości produkty, priorytetem w ramach działań marketingowych ma być edukacja i świadoma troska o delikatną skórę dziecka.

Dzięki współpracy z marką użytkowniczki Preglife mogą korzystać z szeregu treści edukacyjnych. Marka tworzy artykuły, które mają odpowiadać na najważniejsze zagadnienia dotyczące potrzeb skóry noworodka i prawidłowej pielęgnacji od pierwszego dnia życia. W ramach kampanii marka organizuje również darmowe webinary „ABC Zdrowej skóry dziecka” w ramach La Petite Académie, które mają pozwolić pogłębić wiedzę o pielęgnacji skóry najmłodszych, jednocześnie prezentując korzyści płynące z używania produktów z linii ABCDerm.

Po stronie marki ABCDerm by BIODERMA kampanię koordynuje Elżbieta Kicińska - Baran (General Director NAOS Poland) oraz dr n. med. Malwina Zasada - Kisiel (NAOS Scientific & Training Manager). Po stronie Preglife - Patrycja Soboń (Business Development Manager), Natalia Kruczek (Senior Project Manager), Gabriela Barnat (Head of Growth). Za strategię biznesową Preglife na czterech rynkach europejskich w tym polskim odpowiada Bartłomiej Foszer.

Komentarze

Powiązane

18.01.25, 22:20
| reklama & PR » informacje
Crunchips wspiera 33. Finał WOŚP
26 stycznia br. odbędzie się kolejny Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a marka Crunchips ponownie dołączyła do grona sponsorów akcji.
17.01.25, 21:26
| reklama & PR |
Hand Made kreuje nowy wizerunek LabHome od logo po stronę internetową
Agencja Hand Made przygotowała nową wersję logo oraz redesign strony internetowej dla marki LabHome.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Co ma wkrętarka do mBanku? Nowa kampania promująca mOkazje Zakupy
Wystartowała kampania promująca nową usługę mOkazje Zakupy, która umożliwia klientom mBanku zamawianie produktów bezpośrednio z aplikacji bankowej. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości tej funkcji i zachęcenie użytkowników do jej wypróbowania.
17.01.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Bonprix rozpoczyna współpracę z agencją Big Picture
Bonprix rozpoczął współpracę z agencją Big Picture, która będzie odpowiadać za media relations, influencer marketing oraz realizację projektów specjalnych.
17.01.25, 09:30
| reklama & PR » informacje
Lighthouse rozpoczyna współpracę z PKP Intercity
Od stycznia 2025 roku agencja Lighthouse zaczyna świadczyć usługi wsparcia public relations dla PKP Intercity. Firma będzie zaangażowana w zarządzanie komunikacją zewnętrzną oraz kryzysową przewoźnika.
17.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Zuzanna Kraus i Katarzyna Warzecha z DevaGroup
Zuzanna Kraus, SEM Specialist oraz Katarzyna Warzecha (Content & Marketing Manager) z DevaGroup podsumowują dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
16.01.25, 23:32
| reklama & PR |
Rockfin odświeża wizerunek, który ma podkreślać ambicje na rynku globalnym
Rockfin, firma działająca w obszarze projektowania i produkcji systemów wspierających transformację energetyczną, przeprowadza rebranding, wprowadzając nową identyfikację wizualną, która ma podkreślać jej ambicje na rynku globalnym.
16.01.25, 20:24
| reklama & PR » informacje
Roślinny lek Canephron w kreatywnym formacie modular video
Canephron, roślinny lek bez recepty na dolegliwości układu moczowego, jest tematem nowej kampanii opartej na formacie modular video. W kreatywnym projekcie autorstwa agencji MADOGZ lek symbolicznie wspiera strażaczki w gaszeniu „osobistych pożarów”.
16.01.25, 12:03
| reklama & PR » ludzie
Agnieszka Pawlak w zespole HOLO Group
Do zespołu kreatywnego HOLO Group dołączyła Agnieszka Pawlak, która objęła stanowisko senior creative.
16.01.25, 10:55
| reklama & PR » informacje
Polpharma promuje żele do nosa marki Xylogel
Rozpoczęła się kampania żelów do nosa Xylogel, przygotowana przez Opus B. To już kolejna realizacja agencji dla tej marki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 14.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.