05.12.24, 16:31

Jedz jak chcesz. Święta na własnych zasadach z kampanią Dan Cake

Konkurs Świętuj jak chcesz z Dan Cake, fot.: materiały prasowe Agencji Ancymony

Dan Cake rozpoczyna kampanię na czas świąt Bożego Narodzenia. W ramach nowej platformy komunikacyjnej „Jedz jak chcesz” marka zachęca konsumentów do celebrowania świąt w sposób, który najlepiej odpowiada ich własnym potrzebom i preferencjom.

Z badania przeprowadzonego przez platformę ePsycholodzy.pl wynika, że dla 22 proc. Polaków okres świąteczny wiąże się nie tylko z radością, ale także ze zmęczeniem wynikającym z intensywnych przygotowań, takich jak gotowanie, zakupy czy poszukiwanie prezentów. W odpowiedzi na to, Dan Cake proponuje przełamanie tego schematu, zachęcając do wykorzystania drugiego dnia świąt Bożego Narodzenia jako chwili dla siebie, spędzonej na własnych zasadach i w zgodzie z indywidualnymi potrzebami.

W tegorocznej odsłonie naszej komunikacji świątecznej po raz kolejny odchodzimy od konwencjonalnego pokazywania produktów z naszej kategorii. Zwracamy się do konsumentów ich językiem, bezpośrednio i zachęcamy do świętowania tak, jak chcą – przy blasku choinki, w kapciach i swetrze, z rodziną, przyjaciółmi albo tylko z ulubionym ciastem. Bo magia Świąt to nie konwenanse, a bliskość, wspólne śmiechy i chwile, które zapadają w serce” - mówi Wiktor Kowalski, Head of Marketing, Dan Cake Polonia. 

Marka organizuje konkurs, w którym każdy z odbiorców może podzielić się swoim pomysłem na idealny drugi dzień świąt, tworząc kreatywny kolaż na stronie akcji. Na uczestników czekają nagrody, takie jak ekspresy do kawy, czytniki Kindle, roczny dostęp do aplikacji Audioteka oraz świąteczne wypieki od Dan Cake. Konkurs trwa do 18 grudnia br.

Kampania także na platformach zakupowych

W ramach kampanii Dan Cake nawiązał współpracę z kilkudziesięcioma influencerami, którzy będą zachęcać swoich odbiorców do celebrowania drugiego dnia świąt na własnych zasadach. Oprócz działań displayowych zaplanowano również kampanie na platformach zakupowych, takich jak Glovo, Blix, Listonic i Moja Gazetka, a także aktywności w mediach społecznościowych, w tym na TikToku i w Meta Ads.

Za koncepcję i key visual kampanii odpowiada Bluespace, dział brand marketingu agencji reklamowej Bluerank, który zajmuje się również zakupem mediów. Kreację strony konkursowej oraz działania PR powierzono agencji Ancymony (*ancy), natomiast za aktywności w mediach społecznościowych odpowiada Tears of Joy. Współpracę z influencerami koordynują agencje BrandLift i Tears of Joy.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).