18.12.24, 21:20
Lorenz. W naszych rękach. wprowadza nową ramą komunikacyjną
Firma Lorenz (właściciel marek Crunchips, Curly oraz Monster Munch) wprowadziła nową ramę komunikacyjną. Jej hasło przewodnie – „Lorenz. W naszych rękach” – to kreatywny koncept łączący budowanie świadomości marki korporacyjnej Lorenz z wizerunkiem poszczególnych marek z portfolio oraz z elementami odpowiedzialności.
„Nowa rama komunikacyjna „Lorenz. W naszych rękach” powstała z przekonania, że to, co trzymamy w dłoniach, ma także wymiar symboliczny. Dłońmi otwieramy paczki naszych przekąsek, dzielimy się nimi, a jednocześnie symbolizują one sprawczość. To właśnie w naszych rękach jest odpowiedzialność za wybory, dlatego stawiamy na zaangażowanie, by pokazać zmiany na lepsze i zachęcić do tego konsumentów” – mówi Anita Gwizdek, Senior Marketing Manager Lorenz.
Nowa rama komunikacyjna ma łączyć markę korporacyjną Lorenz z poszczególnymi markami z portfolio firmy, czyli m.in. jak Crunchips, Curly czy Monster Munch, które mają nadal budować swój unikalny wizerunek. Jak przekonuje firma, Lorenz jest silnym fundamentem, który łączy świat poszczególnych marek z ich działaniami z obszaru CSR, czyli społecznej odpowiedzialności biznesu. Firma chce tym przekazać, że w kwestii odpowiedzialności warto zacząć od siebie i pokazuje konsumentom działania w różnych obszarach CSR.
Jednocześnie nowa rama komunikacyjna ma łączyć w sobie kluczowe obszary strategii Lorenz: radość z życia, którą dostarczają przekąski w celebracji codziennych chwil oraz odpowiedzialność za człowieka i środowisko. Symbolika rąk w materiałach komunikacyjnych ma na celu wzbudzać emocje, pokazywać bliskość i namacalność działań firmy.
„Jednym z nowych elementów w komunikacji Lorenz jest wprowadzenie ikon do komunikacji odpowiednich działań z obszaru odpowiedzialności. Ikony, takie jak “mniej soli”, “niesmażone”, “mniej plastiku”, czy też “well-being”, widoczne w naszych kampaniach w TV i innych mediach stanowią odzwierciedlenie celów oraz działań Lorenz w ramach CSR, a także potwierdzenie naszego zaangażowania w promowanie lepszych wyborów” – mówi Aleksandra Paciorek, Senior Brand, PR and Corporate Communication Lorenz.
Komunikacja marek Lorenz w ramach nowej ramy komunikacyjnej ruszyła w maju br. obejmując wszystkie kanały komunikacji: spoty w TV dla marek Crunchips, Curly, Monster Munch oraz aktywności w digital i social mediach, z uwzględnieniem również Wiejskich Ziemniaczków oraz NicNac’s.
Wdrażając nową ramę komunikacyjną, Lorenz chce podkreślić ważną rolę działań CSR w swojej strategii. Firma, m.in. pracuje nad ulepszaniem swoich receptur, ogranicza zawartość soli w produktach, dąży do redukcji emisji CO₂, ogranicza plastik w opakowaniach jednostkowych oraz wspiera inicjatywy społeczne, takie jak Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
Nowa, międzynarodowa rama komunikacyjna pod hasłem przewodnim „Lorenz. W naszych rękach” obejmie wszystkie marki Lorenz. Za koncepcję kreatywną odpowiada poznańska agencja GPD.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze