25.12.24, 16:00

Dantex wspiera drużynę Dziki Warszawa jako sponsor w sezonie 2024/2025

Dantex sponsorem drużyny Dziki Warszawa, for.: materiały prasowe Brandmaster

Deweloper Dantex, specjalizujący się w warszawskim rynku nieruchomości, został oficjalnym sponsorem drużyny koszykarskiej Dziki Warszawa na sezon 2024/2025. Firma pragnie wspierać lokalny zespół, który wyróżnia się dynamicznym rozwojem i ambitnymi celami sportowymi.

Dziki Warszawa to drużyna koszykarska, która została założona w 2017 r. i w zaledwie sześć lat awansowała do najwyższej klasy rozgrywkowej, Orlen Basket Ligi. W sezonie 2024/2025 drużyna nie tylko rywalizować będzie w krajowych rozgrywkach, ale również występować na europejskich parkietach w European North Basketball League, co umocni jej status jako jednej z najbardziej obiecujących ekip w polskiej koszykówce.

Dziki Warszawa to drużyna, której ambicje i dynamiczny rozwój idealnie wpisują się w wartości, jakie cenimy w Dantex. Zdecydowaliśmy się na wsparcie tego zespołu nie tylko ze względu na ich sportowe osiągnięcia, ale również z uwagi na to, że mecze Dzików przyciągają całe rodziny i tworzą pozytywną, radosną atmosferę. To przestrzeń wolna od negatywnych emocji, pełna wspólnej radości z kibicowania, co doskonale współgra z naszą filozofią – w Dantex od lat stawiamy na tworzenie miejsc, które sprzyjają rodzinom i wspólnemu budowaniu przyszłości" – mówi Przemysław Pieniążek, Członek Zarządu Dantex Holding.

Logo Dantex będzie widoczne na strojach zawodników oraz podczas meczów domowych drużyny Dziki Warszawa. Sponsoring obejmuje także wsparcie w realizacji wywiadów pomeczowych, które mają na celu zwiększenie rozpoznawalności zespołu i umożliwienie fanom lepszego poznania perspektywy graczy po każdym spotkaniu. 

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).