25.12.24, 12:00

Lidl nowym oficjalnym partnerem UEFA EURO Kobiet 2025

Lidl sponsorem UEFA Women’s EURO 2025, fot.: materiały prasowe K+ Agency

Lidl poszerza swoje partnerstwa sportowe, stając się sponsorem turnieju UEFA Women’s EURO 2025. To kolejny krok w zaangażowaniu marki w wspieranie sportu kobiet i promowanie aktywnego, zdrowego stylu życia, umacniając jej rolę jako partnera piłki nożnej.

Nowe partnerstwo ma być naturalnym krokiem w rozwoju zaangażowania Lidla w sport, po udanych współpracach w dziedzinie sportu kobiecego (piłka ręczna i kolarstwo) oraz męskiego (UEFA EURO 2024), gdzie Lidl był jednym z najbardziej widocznych partnerów marki podczas turnieju. 

Portfolio sponsoringowe Lidla obejmuje szereg istotnych partnerstw, w tym zespół Lidl-Trek w kolarstwie, wspierający męski i żeński zespół rozwoju oraz Mistrzostwa Świata w Kolarstwie UCI 2023. Firma jest także sponsorem piłki ręcznej kobiet i mężczyzn podczas EHF EURO i IHF World Championships, a w piłce nożnej wspiera UEFA EURO 2024, UEFA Ligę Europy i UEFA Ligę Konferencji.

Zaangażowanie Lidla w sport kobiecy ma pokazywać, jak biznes może wywierać pozytywny wpływ społeczny, zwiększając widoczność kobiet. Lidl promuje ideę, że odpowiednia dieta jest kluczowa dla utrzymania zdrowia, ale zdrowy styl życia to także regularne ćwiczenia. Stając się Oficjalnym Partnerem UEFA Women’s EURO 2025, firma stawia kolejny krok w inspirowaniu kibiców do aktywności fizycznej.

Aby zapewnić lepszą przyszłość, Lidl, we współpracy z UEFA Women’s EURO 2025, będzie kontynuował promowanie aktywnego stylu życia oraz wzmacnianie więzi społecznych poprzez sport.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).