28.01.25, 16:00

Dorota Piekarska i Paulina Weisgerber awansowały w VML

Dorota Piekarska i Paulina Weisgerber, fot.: materiały prasowe

Dorota Piekarska i Paulina Weisgerber awansowały w dziale kreacji VML i objęły stanowiska Creative Lead.

Piekarska i Weisgerber od blisko trzech lat realizują działania dla klienta IKEA. Dotychczas pracowały przy kampaniach 360, nowej platformie i viralowej komunikacji RTM. Obecnie jako Creative Lead wspólnie nadzorują prace zespołu kreacji dla IKEA.

Dorota Piekarska z branża reklamową związana jest od 2014 r. Ma na swoim koncie, m.in. nagrodę główną Young Creatives, nagrodę specjalną Eurobest oraz nagrody Effie, KTR i Innovation Awards dla projektów realizowanych dla różnych klientów. Doświadczenie zdobywała pracując dla takich klientów jak: Samsung, Danone, Pekao S.A., Visa, Obi, SOS Wioski Dziecięce czy Tic Tac.

Paulina Weisgerber posiada 10-letnie doświadczenie w pracy w kreacji. Laureatka nagród Effie, KTR oraz Innovation Awards. W jej portfolio znajdują się projekty realizowane dla takich klientów jak Volkswagen, McDonald's, Samsung, Durex, Google, Mastercard czy Pekao.

W 2024 roku agencja VML otrzymała Srebrny Miecz KTR w kategorii ONLINE - REAL TIME COMMUNICATION za kampanię Misiowy RTM zrealizowaną dla IKEA. Za stronę kreatywną tej kampanii odpowiadały Dorota Piekarska i Paulina Weisgerber.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).