26.02.25, 20:30
„Ciało obce” – kampania społeczna Fundacji SEXEDPL i agencji reklamowej Ancymony (*ancy)
.png)
Kampania społeczna „Ciało obce” to owoc współpracy Fundacji SEXEDPL i agencji reklamowej Ancymony (*ancy). Jej celem jest zwrócenie uwagi na ogromną lukę w obszarze edukacji seksualnej młodych ludzi. Organizacja, razem z zespołem ekspertów, opracowała scenariusze lekcji dopasowanych do potrzeb uczniów na różnych etapach edukacji – inspirujące oraz oparte na specjalistycznej wiedzy. Materiały są dostępne do pobrania za darmo na stronie lekcjebeztabu.pl.
„Lekcje bez tabu” to efekt lat pracy zespołu ekspertów SEXEDPL i gotowe narzędzie dla nauczycieli i edukatorów, którzy chcą szerzyć rzetelną wiedzę o dojrzewaniu, profilaktyce antyprzemocowej, profilaktyce zdrowotnej czy relacjach międzyludzkich. Stworzyliśmy kompendium wiedzy na tematy, które mieszczą się pod hasłem edukacji seksualnej. Zawarta w nich wiedza dostosowana jest do wieku i dzisiejszych potrzeb młodych osób” - mówi Martyna Wyrzykowska, dyrektorka zarządzająca Fundacji SEXEDPL.
Kampania „Ciało obce” zachęca do korzystania z darmowych materiałów poprzez przyciąganie uwagi, emocjonalność i kreatywne podejście do problemu. Koncepcja została oparta na kontraście między tym, co abstrakcyjne i odległe, a tym co cielesne, intymne, kruche.
W pierwszym filmie kampanii młodzi ludzie opowiadają o swoich doświadczeniach i odczuciach w kontekście wiedzy szkolnej i braku edukacji seksualnej. Projekt uzupełnią także inne formaty, oparte na kampanijnych key visualach – digitalowe i OOH (część outdoorowa zostanie zrealizowana we współpracy z Clear Channel).
„Uważam, że to odważny i aktualny projekt – śmiały i nowoczesny zarówno na poziomie wizualnym, jak i tekstowym. Kampania przypomina, że wiedza o relacjach, intymności i własnym ciele nie powinna być „obca” – to coś absolutnie naturalnego, o czym powinniśmy mówić w otwarty i przystępny sposób” – mówi Łukasz Jankowski, senior art director i motion designer w agencji Ancymony (*ancy).
W kampanii pojawi się także spot skierowany do nauczycieli. Wezmą w nim udział znani pedagodzy, którzy poruszą istotne kwestie w kontekście edukacji seksualnej.
Spoty i formaty statyczne zostały zaprojektowane i zrealizowane przez Ancymony (*ancy). Key visuale agencja przygotowała we współpracy z fotografem Adrianem Obreczarkiem. Stronę zaprojektowała agencja Freundschaft. W kampanię zaangażowało się również studio dźwiękowe Ucho Studio oraz młodzi ludzie, którzy użyczyli swoich głosów i wizerunków na potrzeby kampanijnych voice overów i key visuali.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze