03.03.25, 16:30

„Twój jeden gest ma znaczenie” ‒ nowa kampania 1,5% Fundacji UNAWEZA

Kampania 1,5% Fundacji UNAWEZA, fot.: materiały prasowe Fundacji UNAWEZA
Kampania „Twój jeden gest ma znaczenie” Fundacji UNAWEZA, fot.: materiały prasowe Fundacji UNAWEZA

Fundacja UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej przedstawia kampanię 1,5% pod hasłem „Twój jeden gest ma znaczenie”. Inicjatywa wspiera projekt "MŁODE GŁOWY". Jej nadrzędnym celem jest zbieranie środków na działania związane z edukacją i profilaktyką zdrowia psychicznego oraz rozpowszechnianie Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego w Polsce.

A na co to idzie? To pytanie zadaje sobie wiele osób wypełniających PIT w swoich domach. W czasach niesamowitej presji, kryzysu samotności, nasze młode głowy potrzebują czegoś więcej niż tylko dobrych rad. Potrzebują zrozumienia, wsparcia i konkretnych rozwiązań. Jako Fundacja UNAWEZA tworzymy system wczesnego reagowania. Młode głowy to nasza przyszłość. Musimy o nie zadbać już teraz” – mówi Martyna Wojciechowska założycielka Fundacji UNAWEZA oraz inicjatorka projektu MŁODE GŁOWY.

Fundusze pozyskane w ramach kampanii pozwalają Fundacji UNAWEZA realizować kluczowe działania na rzecz zdrowia psychicznego młodych ludzi, jak chociażby: tworzenie materiałów edukacyjnych, opracowanie Złotego Standardu Pomocy Psychologicznej czy realizowanie bezpłatnego programu profilaktycznego „Godzina dla MŁODYCH GŁÓW”.

Spot do kampanii 1,5% wyprodukowała Papaya Films w ramach Papaya New Directors. Za część wizualną kampanii odpowiadali twórcy z Papaya Roster ‒ reżyser Krzysztof Kosz, autor zdjęć Jakub Stoszek oraz fotograf Robert Ceranowicz. Producentem spotów był Bartosz Buttitta. Pomysł kreatywny powstał we współpracy z australijskim Think QA oraz Wellisonem D’Assuncao. Koncepcję graficzną opracowało we3studio.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
BIODERMA i Salestube nawiązują współpracę w zakresie digital media
Marka BIODERMA, należąca do firmy NAOS, wybrała Salestube, spółkę z grupy Group One specjalizującą się w MarTech i e-commerce, do zarządzania działaniami w obszarze digital media. Salestube będzie odpowiedzialne za planowanie i realizację kampanii dla czterech głównych linii produktowych marki.
06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.05.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.