03.03.25, 16:30
„Twój jeden gest ma znaczenie” ‒ nowa kampania 1,5% Fundacji UNAWEZA

Fundacja UNAWEZA Martyny Wojciechowskiej przedstawia kampanię 1,5% pod hasłem „Twój jeden gest ma znaczenie”. Inicjatywa wspiera projekt "MŁODE GŁOWY". Jej nadrzędnym celem jest zbieranie środków na działania związane z edukacją i profilaktyką zdrowia psychicznego oraz rozpowszechnianie Pierwszej Pomocy dla Zdrowia Psychicznego w Polsce.
„A na co to idzie? To pytanie zadaje sobie wiele osób wypełniających PIT w swoich domach. W czasach niesamowitej presji, kryzysu samotności, nasze młode głowy potrzebują czegoś więcej niż tylko dobrych rad. Potrzebują zrozumienia, wsparcia i konkretnych rozwiązań. Jako Fundacja UNAWEZA tworzymy system wczesnego reagowania. Młode głowy to nasza przyszłość. Musimy o nie zadbać już teraz” – mówi Martyna Wojciechowska założycielka Fundacji UNAWEZA oraz inicjatorka projektu MŁODE GŁOWY.
Fundusze pozyskane w ramach kampanii pozwalają Fundacji UNAWEZA realizować kluczowe działania na rzecz zdrowia psychicznego młodych ludzi, jak chociażby: tworzenie materiałów edukacyjnych, opracowanie Złotego Standardu Pomocy Psychologicznej czy realizowanie bezpłatnego programu profilaktycznego „Godzina dla MŁODYCH GŁÓW”.
Spot do kampanii 1,5% wyprodukowała Papaya Films w ramach Papaya New Directors. Za część wizualną kampanii odpowiadali twórcy z Papaya Roster ‒ reżyser Krzysztof Kosz, autor zdjęć Jakub Stoszek oraz fotograf Robert Ceranowicz. Producentem spotów był Bartosz Buttitta. Pomysł kreatywny powstał we współpracy z australijskim Think QA oraz Wellisonem D’Assuncao. Koncepcję graficzną opracowało we3studio.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze