06.03.25, 21:35

PR Calling dołącza do Związku Firm Public Relations

PR Calling dołącza do ZFPR, fot.: materiały prasowe ZFPR

PR Calling to kolejna agencja, która w 2024 roku przystąpiła do Związku Firm Public Relations. Dzięki członkostwu, firma angażuje się w inicjatywy mające na celu rozwój i profesjonalizację branży PR w Polsce oraz dbałość o najwyższe standardy etyczne.

Agencja PR Calling, obecna na polskim rynku od 2014 r., specjalizuje się w kompleksowym budowaniu wizerunku liderów branży technologicznej. Agencja wspiera swoich klientów w opracowywaniu i realizacji strategii komunikacyjnych, łącząc PR korporacyjny, storytelling marki, employer branding oraz digital PR. PR Calling wyróżnia się innowacyjnym podejściem do komunikacji, które umożliwia klientom efektywne dotarcie do kluczowych grup odbiorców i umacnianie ich pozycji na rynku.

„Dołączenie do ZFPR to dla nas istotny krok w umacnianiu pozycji PR Calling jako agencji, która oferuje kompleksowe podejście do budowania wizerunku i najwyższej jakości usługi. Członkostwo w Związku Firm Public Relations to dla nas nie tylko potwierdzenie naszego zaangażowania w przestrzeganie najwyższych standardów branżowych, ale również możliwość wymiany doświadczeń i współpracy z najlepszymi w branży” – mówi Katarzyna Dworzyńska, CEO PR Calling.

Dzięki specjalistycznej wiedzy zespołu PR Calling, opartej na doświadczeniu w konkretnych segmentach rynku i unikalnych procesach, agencja skutecznie łączy ekspertów z elastycznym podejściem do komunikacji. Praca w ramach hubów kompetencyjnych umożliwia efektywne łączenie wiedzy eksperckiej z dopasowaną strategią komunikacyjną.

Od ponad dekady PR Calling buduje wizerunek marek w sposób strategiczny i wielowymiarowy, wykorzystując różne narzędzia komunikacji. Naszym celem jest tworzenie spójnych i efektywnych strategii, które realnie wpływają na pozycję naszych klientów na rynku” – dodaje Marta Tyszer, Managing Partner, PR Calling.

Przez ponad dekadę działalności, PR Calling zbudowało ekspercki wizerunek firm technologicznych, takich jak PayU, PayPo, PayTel, iTaxi, Alsendo, Audioteka, Mindshare, Billennium, Morizon, a także Lendi, Flying Bisons, SmartLunch, Talent Place i Traffit.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).