09.03.25, 13:09
OMG! Co się WYPRZEDAŻyło! Kampania marki MG
Na początku marca br., marka MG rozpoczęła kampanię wyprzedażową modeli z roku 2024.
Najnowsza kampania informuje o okazji zakupu samochodów z rocznika 2024. W komunikatach uwagę zwrócono na liczne benefity i atrakcyjne warunki zakupu.
Zaplanowane działania mediowe obejmują emisję 30” spotów radiowych. W ramach kampanii pojawi się również komunikacja w kanałach digitalowych – spoty w serwisie YouTube, działania programmatic, audio oraz emisja display, optymalizowana pod generowanie ruchu na stronę. Kampanię wspierają angażujące formaty rich media oraz formaty na portalach horyzontalnych.
Za planowanie, optymalizację i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media (Havas Media Network), strategię kampanii oraz materiały kreatywne przygotowała agencja Havas Engage.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze