Alior Bank w kampanii Pewni swego promuje konto dla klientów indywidualnych
Ruszyła nowa kampania marketingowa pod tytułem „Pewni swego”, promująca Alior Konto. Działania mediowe zaplanowano tak, by w oparciu o synergię kanałów komunikacji, efektywnie zbudować wizerunek Alior Banku oraz świadomość nowej oferty.
Kampania Alior Konta realizowana jest w nowym formacie. W komunikacji zachowano atrybuty, które wyróżniają markę Alior Bank, a tym samym wzbudzają zaufanie wśród klientów. Jednocześnie odświeżono postać pana w meloniku. Ma to na celu podkreślenie nowoczesnego charakteru banku, jak również otwartości marki na młodych klientów.
„Nasza kampania skupia się na młodszej grupie odbiorców, którzy są aktywni w mediach społecznościowych i otwarci na innowacyjne rozwiązania finansowe. Dzięki szerokim działaniom marketingowym chcemy dotrzeć do nich tam, gdzie spędzają najwięcej czasu, angażując ich w sposób, który najlepiej odpowiada ich potrzebom” – mówi Katarzyna Falkiewicz, menedżer Zespołu Marketingu Alior Banku.
Kampania „Pewni swego” obejmuje m.in. TV, kino, digital, OOH oraz radio online. Dodatkowo wykorzystane zostaną kanały własne banku, takie jak: witryny oddziałów, ekrany bankomatów, media społecznościowe oraz CRM.
Za koncepcję kampanii odpowiada agencja PZL. Planowanie i zakup mediów realizują domy mediowe Sigma Bis i Mets.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze