International Investment Marbella partnerem klubu Pogoń Szczecin

International Investment Marbella partnerem Pogoni Szczecin, fot.: materiały prasowe

Pogoń Szczecin nawiązała współpracę z polską agencją nieruchomości International Investment Marbella, specjalizującą się w sprzedaży i wynajmie luksusowych nieruchomości na Costa del Sol. Firma została Partnerem Czołowym klubu, a także wspiera program Biznesowa Duma Pomorza, drużynę kobiet oraz Akademię Pogoni.

W ramach partnerstwa logo International Investment Marbella będzie widoczne m.in. na bandach LED, ściankach sponsorskich oraz innych nośnikach na Stadionie Miejskim im. Floriana Krygiera w Szczecinie. Współpraca obejmuje również działania w sferze digitalowej, w tym promocję w mediach społecznościowych, newsletterach oraz na oficjalnej stronie klubu.

W ramach współpracy z kobiecą drużyną logo International Investment Marbella znajdzie się na tylnej części meczowych koszulek, pod numerami zawodniczek, a także na dresach wyjściowych oraz strojach treningowych pierwszej drużyny i sztabu szkoleniowego. Dodatkowo będzie widoczne podczas transmisji spotkań ligowych i pucharowych oraz w trakcie meczów rozgrywanych na Stadionie Młodzieżowym B3.

International Investment Marbella to rodzinna agencja nieruchomości z ponad 23-letnim doświadczeniem na hiszpańskim rynku, specjalizująca się w obsłudze klientów na każdym etapie zakupu .

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).