12.03.25, 19:00
Orifarm ponownie wybiera OMD. To juz 10 lat współpracy
OMD wygrało przetarg na obsługę mediową spółki Orifarm Healthcare, jednego z dostawców produktów farmaceutycznych na rynku polskim i tym samym utrzymało 10-letnią współpracę z klientem.
Na mocy przedłużonego kontraktu pomiędzy partnerami, OMD będzie odpowiedzialne za strategię mediową, planowanie i zakup mediów online i offline oraz obszar analityki i badań.
Współpraca pomiędzy partnerami ma charakter stały. Przetarg nadzorowany był przez Instytut Audytu Mediowego.
Orifarm Healthcare Sp. z o.o. wchodzi w skład duńskiej ORIFARM GROUP A/S która jest, międzynarodową firmą działającą w branży farmaceutycznej. W portfolio Orifarm znajdują się m.in. takie marki jak Amol, Sanostol oraz Vita Buerlecithin.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze