22.03.25, 08:00
Nie grasz, nie wygrasz. Mariusz Pudzianowski w kampanii marki BETFAN

Marka BETFAN, legalny polski bukmacher, wystartowała z nową kampanią pod hasłem „Nie grasz, nie wygrasz”. Główną rolę w nowej kreacji marki odgrywa jej ambasador – Mariusz Pudzianowski.
Koncept kampanii skupia się wokół odwiecznego dylematu graczy ‒ zaufania statystykom, czy własnej intuicji. BETFAN w swojej kampanii pokazuje, iż w świecie zakładów bukmacherskich jest przestrzeń zarówno na wybory bazujące na „twardej analizie”, jak i również zgodne z własnym instynktem ‒ tak, jak robi to Mariusz Pudzianowski. Ostatecznie każdy gracz określa swój styl działania.
W kreacjach promujących początek kampanii Mariusz Pudzianowski wciela się w rolę kucharza. To pierwsze z pięciu kampanijnych wcieleń Pudziana. Ma ono pokazać, jak emocje i instynkt mogą rywalizować z chłodną kalkulacją oraz danymi opartymi na sztucznej inteligencji.
„Temat sztucznej inteligencji i jej roli w naszym życiu jest obecnie bardzo popularny. To zainspirowało nas do zestawienia matematycznych danych, schematów i technologii, naprzeciwko intuicyjnych działań, zgodnych z sercem gracza, które uosabia nasz ambasador Mariusz Pudzianowski (...)” ‒ mówi Krystian Grzelak, wiceprezes BETFAN.
Kampania „Nie grasz, nie wygrasz” to efekt pracy teamu BETFAN, wspieranego przez dom produkcyjny DELORD oraz studio animacji Trzask Studio.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze