19.03.25, 20:12
Stąd się bierze moc rosołu. Kampania kostek drobiowych Winiary
Pod hasłem „Stąd się bierze moc rosołu” rozpoczęto kampanię kostek drobiowych Winiary zrealizowanej przez Publicis Poland, do zadań której należało przygotowanie całościowej koncepcji kreatywnej, strategii, formatów wideo oraz statycznych
w TV, mediach społecznościowych i digitalu.
Nowa kampania reklamowa kostek drobiowych Winiary ma skupiać się na emocjach, które towarzyszą przygotowaniu i dzieleniu się tą wyjątkową zupą. Jak podkreśla marka - rosół najczęściej gotuje się z myślą o innych. Winiary zachęcają, żeby pamiętać o mocy rosołu na co dzień, a nie tylko od święta. Kampania ma podkreślać także rolę produktu jaką jest kostka drobiowa Winiary.
Na potrzeby kampanii agencja Publicis Poland przygotowała spoty telewizyjne w dwóch wersjach: 30” i 15”, kreacje wideo i statyki na platformach Mety, Google i YouTube. Reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa, produkcją zajęła się Film Produkcja, postprodukcją – ORKA. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze