21.03.25, 06:00

Związek Firm Public Relations wybrał nową Radę na lata 2025-2027

Nowa Rada ZFPR, fot.: materiały prasowe ZFPR

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wyłoniło nową Radę na lata 2025-2027, której przewodniczącą została Katarzyna Terej, Partner Zarządzający w RES Consulting. W skład Rady weszli również Eliza Misiecka (Genesis PR), Łukasz Przybysz (Vision Group Executive Advisors) oraz Piotr Talarek (StrategyWise).

Przewodniczącą Rady ZFPR została Katarzyna Terej, Partner Zarządzający RES Consulting, od ponad 25 lat specjalizuje się w komunikacji, public affairs i zarządzaniu kryzysowym, realizując projekty dla branż regulowanych w Polsce i na świecie. Ukończyła studia na UW, SGH oraz posiada tytuł MBA. Jest certyfikowaną członkinią rad nadzorczych, mediatorką oraz jurorką prestiżowych konkursów PR. Pełni funkcję wiceprzewodniczącej Zarządu Polskiego Związku Golfa, a Przewodniczącą Rady ZFPR zostaje po raz trzeci.

Do Rady ZFPR dołączy także Eliza Misiecka, dr nauk humanistycznych, założycielka i szefowa GENESIS PR, od 1994 roku działa w branży PR, specjalizując się w komunikacji korporacyjnej, finansowej i kryzysowej. Prowadziła ponad 700 kampanii PR i wykładała na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz UW. Jest jurorką prestiżowych konkursów PR, a jej projekty zdobyły 17 nagród, w tym 11 międzynarodowych. Ukończyła studia na UW i SGH, a doktorat obroniła na WDiNP UW.

Kolejnym członkiem Rady w latach 2025-2027 został Łukasz Przybysz, doktor nauk humanistycznych w zakresie nauk o polityce, jest medioznawcą i politologiem, a także adiunktem na Wydziale Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW. W latach 2020-2024 kierował studiami dziennikarskimi na tej uczelni. Specjalizuje się w public relations, etyce i komunikacji politycznej, jest autorem licznych badań i publikacji, w tym książki „Komunikowanie polityczne 2.0”. Od października 2024 roku pełni funkcję Strategic Communication Advisor w Vision Group Executive Advisors. Były członek Rady Etyki PR, juror Złotych Spinaczy i ekspert medialny z ponad 20-letnim doświadczeniem. Stypendysta Indiana University w USA.

 W skład Rady ZFPR wchodzi także Piotr Talarek, Partner Zarządzający agencji StrategyWise, działa na polskim rynku od 1994 roku jako konsultant, doradca biznesowy i ekspert ds. komunikacji. Specjalizuje się w public affairs, lobbingu oraz komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. W ostatnich latach wspierał polskich i międzynarodowych klientów, w tym liderów branży rolniczej, platformy marketplace, firmy diagnostyczne, fundusze inwestycyjne oraz przedsiębiorstwa z sektora surowcowego i transportowego. Ukończył zarządzanie i marketing na Uniwersytecie Szczecińskim oraz bankowość inwestycyjną na Uniwersytecie Gdańskim i Guildhall University.

Rada Związku Firm Public Relations pełni funkcję kontrolną i składa się z co najmniej trzech przedstawicieli zrzeszonych agencji. Do jej zadań należy nadzorowanie działań Zarządu, rekomendowanie Walnemu Zgromadzeniu Członków decyzji o udzieleniu absolutorium, rozstrzyganie sporów między członkami oraz inicjowanie propozycji dotyczących bieżącej pracy Zarządu. Kadencja Rady wynosi dwa lata.

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).