Lidl Polska bliżej klientów – teraz także na WhatsAppie

Lidl Polska na WhatsAppie, fot.: materiały prasowe K+ Agency

Lidl Polska wprowadził nowy kanał komunikacji na WhatsAppie, umożliwiając klientom szybki i wygodny dostęp do aktualnych gazetek promocyjnych. To innowacyjne rozwiązanie odpowiada na rosnące oczekiwania konsumentów, ułatwiając planowanie zakupów.

W ostatnich latach Lidl Polska wprowadził różne rozwiązania mające na celu usprawnienie procesu zakupowego, takie jak elektroniczne etykiety cenowe (ESL), kasy samoobsługowe, sklep internetowy, aplikacja Lidl Plus czy funkcja Benefit Plus. Obecnie sieć rozszerzyła swoją komunikację o kanał na WhatsAppie, który jest już wykorzystywany w Niemczech, Belgii, Austrii i Czechach.

Klienci zawsze znajdują się w centrum naszej uwagi, dlatego nieustannie dbamy o ich komfort. Zależy nam na tym, by każda interakcja z naszą marką była jak najbardziej wygodna i dostosowana do ich potrzeb. Dzięki nowym narzędziom komunikacyjnym, takim jak kanał na WhatsAppie, możemy jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych klientów, oferując im szybki i łatwy dostęp do najnowszych gazetek”- mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.

Aby dołączyć do grona subskrybentów Lidl Polska na WhatsAppie, wystarczy wykonać kilka prostych kroków. Najpierw należy zeskanować kod QR z grafiki lub kliknąć w podany link. Po otwarciu WhatsAppa aplikacja wygeneruje automatyczną wiadomość, którą trzeba wysłać. Następnie wybieramy sklep Lidl, w którym najczęściej robimy zakupy, i potwierdzamy subskrypcję, klikając „Start”. Od tego momentu najnowsze gazetki będą dostępne bezpośrednio na WhatsAppie.

Informacje dotyczące polityki prywatności WhatsAppa można znaleźć na www.lidl.pl

Komentarze

Powiązane

06.04.25, 14:58
| reklama & PR » informacje
Maspex promuje nową wersję marki Nestea
Nestea (Maspex) wprowadza Nestea Sparkling – gazowaną wersję napoju herbacianego.
06.04.25, 13:20
| reklama & PR » informacje
Tradycyjnie doskonały. ONE House planuje i kupuje media TV dla Majonezu Kieleckiego
Agencja mediowa ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów TV w nowej kampanii Majonezu Kieleckiego pod hasłem „Tradycyjnie doskonały”.
06.04.25, 11:23
| reklama & PR » informacje
Taktyka Mistrza Trawnika. Kampania TV i internetowa marki Florovit
Grupa INCO, właściciel marki Florovit, ruszył z kampanią nawozów do pielęgnacji trawników Florovit Mistrzowski Trawnik.
05.04.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Komfort stawia na dynamiczną komunikację wizualną
Komfort rusza z działaniami promującymi szeroką ofertę usług. Treści marketingowe wzbogacone AI mają wyróżniać portfolio produktów oraz rozwiązań.
04.04.25, 22:00
| reklama & PR » informacje
PayPo przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej
PayPo, firma działająca na rynku płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, przedłuża współpracę z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej na kolejny rok.
04.04.25, 20:00
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Rozpara Dyrektorą Marketingu Business Centre Club
Ewelina Rozpara objęła stanowisko Dyrektor Marketingu Business Centre Club. 
04.04.25, 16:00
| reklama & PR » informacje
Rośnij! ONE House odpowiada za planowanie i zakup mediów digital dla marki Substral
Agencja mediowa ONE House kontynuuje realizację strategii mediowej oraz zakup mediów digital w ramach kampanii „Rośnij!” marki Substral z portfolio  Evergreen Garden Care. poprzez precyzyjne dotarcie do pasjonatów ogrodnictwa.
04.04.25, 13:00
| reklama & PR » informacje
Instytut Publico pracuje dla Stowarzyszenia Moc Wsparcia
Instytut Publico rozpoczął współpracę ze Stowarzyszeniem Moc Wsparcia ze Śląska. 
04.04.25, 10:04
| reklama & PR » informacje
PKO Bank Polski w przetargu wybiera FCB Warsaw
PKO Bank Polski ma nową agencję wspierającą w obszarze marketingu. 
04.04.25, 08:11
| reklama & PR » informacje
NYX Professional Makeup promuje nową linię produktów The Face Glue
Marka NYX Professional Makeup (L'Oréal) wprowadza na rynek nową linię produktów "The Face Glue", zapewniającą długotrwały makijaż. Kampanię promującą nowości przygotowała i realizuje agencja Labcon relevant stories (Group One).