Lidl Polska bliżej klientów – teraz także na WhatsAppie
Lidl Polska wprowadził nowy kanał komunikacji na WhatsAppie, umożliwiając klientom szybki i wygodny dostęp do aktualnych gazetek promocyjnych. To innowacyjne rozwiązanie odpowiada na rosnące oczekiwania konsumentów, ułatwiając planowanie zakupów.
W ostatnich latach Lidl Polska wprowadził różne rozwiązania mające na celu usprawnienie procesu zakupowego, takie jak elektroniczne etykiety cenowe (ESL), kasy samoobsługowe, sklep internetowy, aplikacja Lidl Plus czy funkcja Benefit Plus. Obecnie sieć rozszerzyła swoją komunikację o kanał na WhatsAppie, który jest już wykorzystywany w Niemczech, Belgii, Austrii i Czechach.
„Klienci zawsze znajdują się w centrum naszej uwagi, dlatego nieustannie dbamy o ich komfort. Zależy nam na tym, by każda interakcja z naszą marką była jak najbardziej wygodna i dostosowana do ich potrzeb. Dzięki nowym narzędziom komunikacyjnym, takim jak kanał na WhatsAppie, możemy jeszcze lepiej odpowiadać na oczekiwania naszych klientów, oferując im szybki i łatwy dostęp do najnowszych gazetek”- mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs and CSR w Lidl Polska.
Aby dołączyć do grona subskrybentów Lidl Polska na WhatsAppie, wystarczy wykonać kilka prostych kroków. Najpierw należy zeskanować kod QR z grafiki lub kliknąć w podany link. Po otwarciu WhatsAppa aplikacja wygeneruje automatyczną wiadomość, którą trzeba wysłać. Następnie wybieramy sklep Lidl, w którym najczęściej robimy zakupy, i potwierdzamy subskrypcję, klikając „Start”. Od tego momentu najnowsze gazetki będą dostępne bezpośrednio na WhatsAppie.
Informacje dotyczące polityki prywatności WhatsAppa można znaleźć na www.lidl.pl.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze