Coca-Cola reaktwuje kampanię Share a Coke powraca. Na butelkach pojawią się imiona i frazy
Jak przekonuje producent, w świecie, zdominowanym przez interakcje cyfrowe, „Share a Coke” oferuje namacalny sposób na celebrowanie łączących nas więzi. Przypomina, że do ich umocnienia wystarczy prosty gest – dzielenie się.
„Nowa odsłona kampanii Share a Coke to urzeczywistnienie naszej filozofii Real Magic, czyli prawdziwej magii i radości towarzyszącej spotkaniom. To zaproszenie, by wyjść poza przestrzeń cyfrową i tworzyć wyjątkowe chwile, dzieląc się z tymi, którzy są dla nas najważniejsi – zarówno online, jak i w prawdziwym życiu” – mówi Paulina Trzaskowska, dyrektorka komunikacji korporacyjnej w Coca-Cola Polska.
Produkty z imionami oraz frazami będą pojawiać się w regularnej sprzedaży od końcówki kwietnia br. Z okazji wznowienia kampanii marka stworzyła również doświadczenie cyfrowe Share a Coke Memory Maker, pozwalające użytkownikom tworzyć zabawne, spersonalizowane filmy, wykorzystując własne treści.
Kampania swoim zakresem obejmuje nośniki OOH, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych i na kanałach influencerów, aktywności w sklepach, sampling, non-standardy oraz komunikację PR. Przy realizacji marka współpracuje między innymi z agencjami EssenceMediacom, Fortis i 24/7Communication.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze